Originally posted by X-Tune
Blijkbaar toch geen analfabeet, want hij kan blijkbaar ook praten door niet allen smiley's te gebruiken.
It's what I'm known for.
May-28-2005 14:40
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by The_G0dfather
LEGO, 't blijft zalig no matter how old you get
Lijkt me een gevaarlijk feestje, al die skinheads
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
May-28-2005 14:52
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
iemand die weet hoe ik zo'n logo krijg in de werkbalk voor de url van men website?
Originally posted by djcresto
iemand die weet hoe ik zo'n logo krijg in de werkbalk voor de url van men website?
Icoontje hernoemen naar FAVICON.ICO en dan in de root van uw server zetten. Als dat niet gaat, moet je het volgende in de head van uw html pagina zetten:
favicon.ico is het icoontje...
May-28-2005 15:08
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by The_G0dfather
LEGO, 't blijft zalig no matter how old you get
ja, maar ge moet eens kijken hoe belachelijk groot die blokken zijn geworden!! In mijnen tijd was da tenminste nog plezant, dan zat ge toch enkele uren bezig voor ge iets treffelijk had... Nu is da zo op 5min gebouwd...
May-28-2005 15:27
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
mannekes, stopt is me zo voos te doen tegen darkangel.
die kerel heeft niks verkeerd gedaan, oke hij gebruikt veel smileys... en dan? ge kent de dude niet eens.
als ik elke keer moest beginnen zagen op de replies van bepaalde personen.. ja allow... dan kon ik een zagerij beginnen.
dus grow the fuck up, en laat hem doen of negeer hem gewoon.
vriendelijke groeten Dries
May-28-2005 16:23
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
kheb al men antispyware progs en dergelijke van mijn pc gesmeten en inneens valt em niemeer uit.
Originally posted by Kaidreas
mannekes, stopt is me zo voos te doen tegen darkangel.
die kerel heeft niks verkeerd gedaan, oke hij gebruikt veel smileys... en dan? ge kent de dude niet eens.
als ik elke keer moest beginnen zagen op de replies van bepaalde personen.. ja allow... dan kon ik een zagerij beginnen.
dus grow the fuck up, en laat hem doen of negeer hem gewoon.