Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De NLTA Chill Out Thread
Pages (979): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

Ik kan t standpunt van Bram hier begrijpen, maar heb toch een aanmerking.

Het geval wil dat ik toevallig vanavond langs het hoofbureau van de politie Groningen liep.
Aldaar stonden 9 (!!!!) politieagenten fietsers te bekeuren op het rijden zonder licht.
Ik loop verder richting huis, en nog geen 400 meter van het bureau wordt ik letterlijk van mn sokken gereden door een mongool die het nodig vind met 90Km/h door de binnenstad te rijden..(Dit is niet een eenmalig iets dat me overkomt, ik weet uit eigen ervaring en die van anderen dat dit op dat kruispunt zeer regelmatig gebeurt).

Ander voorbeeldje,

bij mij in de straat wordt het huisvuil op woensdagochtend opgehaald, echter er zijn een flink aantal mensen in mijn straat die het nodig vinden hun vuilnis dinsdagochtend al buiten te zetten.
Op zich ben ik geen miereneuker en zou het me een worst zijn als niet.. lalalala ZWERFKATTEN.
Die zakken zijn op dinsdagavond ALLLEMAAL opengereten, en aangezien mijn woonkamer aan de straatzijde ligt, kan ik dus de HELE ZOMER op dinsdagen mijn ramen niet openhebben, omdat dan mn woonkamer binnen 5 minuten naar vuilnisbelt ruikt...
Ik heb de millieupolitie al 3 keer gebeld.. ze vinden dat ik zeur en ze vertikken het langs te komen (politiebureau is op 200 meter..)



Kijk dat de politie bonnen moet schrijven snap ik, niks mis mee.. maar als IK een keer ergens last van heb komen ze doodleuk niet langs.

Hoe kun je in vredesnaam aan je burgers voorhouden dat bonnen schrijven nodig is, als je in zulke gevallen niet adequaat optreed (de gevallen waarin burgers zelf last hebben).

Old Post Nov-04-2004 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt



Registered: Apr 2004
Location: Helmond

quote:
Originally posted by total woot
Die zakken zijn op dinsdagavond ALLLEMAAL opengereten, en aangezien mijn woonkamer aan de straatzijde ligt, kan ik dus de HELE ZOMER op dinsdagen mijn ramen niet openhebben, omdat dan mn woonkamer binnen 5 minuten naar vuilnisbelt ruikt...

Nou, dan wens ik je veel sterkte als dadelijk het voorjaar weer voor de deur staat. Nu valt het zeker mee met de stank (rond de wintertijden)
bij ons is het onderhand zooo hecht dat iedereen elkaar erin vertrouwt de straat een beetje schoon te houden. Je wilt niet weten wat voor rellen er komen als er eentje zich niet aan de afspraak houdt! (die ruzie van de zomer was niet niks, gelukkig hadden wij er niks mee te maken)

Old Post Nov-04-2004 21:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for websley Click here to Send websley a Private Message Visit websley's homepage! Add websley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by total woot
Ik kan t standpunt van Bram hier begrijpen, maar heb toch een aanmerking.

Het geval wil dat ik toevallig vanavond langs het hoofbureau van de politie Groningen liep.
Aldaar stonden 9 (!!!!) politieagenten fietsers te bekeuren op het rijden zonder licht.
Ik loop verder richting huis, en nog geen 400 meter van het bureau wordt ik letterlijk van mn sokken gereden door een mongool die het nodig vind met 90Km/h door de binnenstad te rijden..(Dit is niet een eenmalig iets dat me overkomt, ik weet uit eigen ervaring en die van anderen dat dit op dat kruispunt zeer regelmatig gebeurt).


Tsja, de politie kan niet IEDERE mongool die 90 rijdt bekeuren. ZE kunnen niet STEEDS opzoek gaan naar die vent die 90 rijdt. Keuzes maken; nu dus (omdat de actie 'FIETS verlicht' net begonnen was) deden ze het zo.
9? Ja maybe hadden ze nu mensen over. Zijn er TE WEINIG is het niet goed, zijn er TE VEEL is het niet goed.

quote:

Ander voorbeeldje,
bij mij in de straat wordt het huisvuil op woensdagochtend opgehaald, echter er zijn een flink aantal mensen in mijn straat die het nodig vinden hun vuilnis dinsdagochtend al buiten te zetten.
Op zich ben ik geen miereneuker en zou het me een worst zijn als niet.. lalalala ZWERFKATTEN.
Die zakken zijn op dinsdagavond ALLLEMAAL opengereten, en aangezien mijn woonkamer aan de straatzijde ligt, kan ik dus de HELE ZOMER op dinsdagen mijn ramen niet openhebben, omdat dan mn woonkamer binnen 5 minuten naar vuilnisbelt ruikt...
Ik heb de millieupolitie al 3 keer gebeld.. ze vinden dat ik zeur en ze vertikken het langs te komen (politiebureau is op 200 meter..)


Dit is dikke bullshit want het is GEEN taak van de politie. Dat is de gemeente / van die mensen. Loop zelf naar die mensen toe en zeg het tegen ze!
Als ze hier tijd in zouden steken dan zeggen andere mensen: "Hebben ze geen betere dingen te doen dan met vuilniszakken te lopen kutten?".


quote:

Kijk dat de politie bonnen moet schrijven snap ik, niks mis mee.. maar als IK een keer ergens last van heb komen ze doodleuk niet langs.

Hoe kun je in vredesnaam aan je burgers voorhouden dat bonnen schrijven nodig is, als je in zulke gevallen niet adequaat optreed (de gevallen waarin burgers zelf last hebben).


Ja kijk dat is dus het mooie. "Als ik ergens last van heb komen ze niet langs", dat gehuil.
Ten eerste, de politie zijn OOK mensen, die kunnen ook foutjes maken. Ten tweede, ze kunnen niet ALLES doen.
Ten derde, ze hebben MEER mensen te helpen dan alleen jij.
Ten vierde, ze kunnen niet alles oplossen en ze mogen ook niet alles oplossen omdat daar de wetgeving/regelgeving er niet toe is

En als belangrijkste:
Zoals ik al zei, iedereen heeft ALTIJD wat te zeiken over de politie. Iedereen heeft wel een klein voorbeeldje waarom het kut is dit en kut is dat. Maar ze moeten wel altijd op komen draven, ze moeten wel alles doen, ze ruimen wel alle shit op die niemand anders wil hebben. Gevaarlijk beroep, 24 uur per dag voor een laag salaris. En dan beginnen burgers te zeiken over 1 klein fucking ding: de bonnen. Die ze gewoon NIET zouden krijgen als ze NORMAAL hun licht aan zouden doen / niet te hard rijden. Oftewel: niet zeiken, gewoon niet te hard rijden.
En al die shit die ze wel doen, lui oppakken en heel lang wegzetten etcetera, dat wordt allemaal voor het gemak vergeten. Ze worden alleen gepakt op de 2 kleine dingetjes die ze NIET goed doen. Dat is altijd zo. Zouden ze eens moeten doen, een grote bek teruggeven. Maar nee, ze zijn er ALTIJD als er echt wat is. Zouden ze dan eens moeten zeggen als je dood ligt te bloeden ofzo.


En daarom ga ik me ook niet verder mengen in deze discussie. Nee niet 'zwak' et cetera en niet 'oh je loopt weer weg'. Wat hierboven staat is gewoon echt 100% waar, maar iedereen heeft wel een klein dingetje waarom hij /zij tegen de politie zeikt. Mijn stelling is dan ook: De politie doet het nooit goed. En dus is deze discussie bij voorbaat al zinloos. Ik heb geen zin om mijn beroep (o.i.d. of hoe je het wil noemen) steeds te moeten verdedigen, dat moet ik al teveel.
Maar bedenk wel dat jij/jullie rustig kunnen slapen als agenten s'nachts over jou waken


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-04-2004 21:40 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar discussieer verder. Vindt het mooi om over de politie te lullen


quote:

En daarom ga ik me ook niet verder mengen in deze discussie. Nee niet 'zwak' et cetera en niet 'oh je loopt weer weg'



Beetje tegenstrijdig wat je nu doet hoor


Lees nou goed.

Ik zeur niet, klaag ook niet, ik stel alleen dat het niet vreemd is dat de gemiddelde burger reageert op een bepaalde manier. (en dat verduidelijk ik aan de hand van alledaagse/ veel voorkomende problemen in casu uit mijn nederige leventje ).

Ik weet ook heus wel dat de politie meer dingen te doen heeft, en andere prioriteiten stelt. Dat neeemt nog niet weg dat je, als je dingen a la bonnen schrijven gaat doen, je dit alleen maar kunt verkopen als de gemiddelde burger DAADWERKELIJK het idee heeft dat de politie meer doet dan alleen bonnen schrijven.

[edit]
quote:
Dit is dikke bullshit want het is GEEN taak van de politie. Dat is de gemeente / van die mensen. Loop zelf naar die mensen toe en zeg het tegen ze!


a) Dat is misschien wel waar, maar waarom hoor ik dan tot 3 keer toe van iemand in de meldkamer dat er melding van wordt gemaakt
b) kom eens in mijn straatje kijken... ik zou er zelf heen kunnen lopen daar heb je gelijk in, maar aangezien ik niet echt zin heb de heer van Gogh achterna te gaan, pas ik voor die optie.
[/edit]

Last edited by total woot on Nov-04-2004 at 22:23

Old Post Nov-04-2004 22:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe

Dit is dikke bullshit want het is GEEN taak van de politie. Dat is de gemeente / van die mensen. Loop zelf naar die mensen toe en zeg het tegen ze!
Als ze hier tijd in zouden steken dan zeggen andere mensen: "Hebben ze geen betere dingen te doen dan met vuilniszakken te lopen kutten?".




Maar als de milieupolitie dan een piep klein broodzakje ziet liggen met een adresje er in dan krijgt diegene wel een bon....Tis de milieupolitie....laten ze zich daar dan ook op fronten wat met het milieu te maken heeft storten..wat is anders de functie van die abtenaren? Patat halen? of juist zorgen dat de patatbakjes op het bureau wel in de goeie container gegooit wordt? Snap der niets meer van.....laat de milieupolitie dan opdoeken........


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-04-2004 22:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

There are currently 334 members and 413 guests on the boards. | Most users ever online was 910 on Today at 20:30.

En wij ons maar afvragen waarom TA af en toe zo langzaam is

Old Post Nov-04-2004 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Een goede nacht... de koekjes zijn op, tijd voor tukkie

Old Post Nov-04-2004 23:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by total woot
Dat neeemt nog niet weg dat je, als je dingen a la bonnen schrijven gaat doen, je dit alleen maar kunt verkopen als de gemiddelde burger DAADWERKELIJK het idee heeft dat de politie meer doet dan alleen bonnen schrijven.


Precies dat bedoel ik.

Natuurlijk weet ik ook dat de agenten vaak te maken hebben met veel regeltjes en wetten waar ze aan moeten houden. Hier kunnen ze niks aan doen. MAAR omdat zij op straat lopen zullen ze er wel aangekeken op worden.


___________________

Old Post Nov-04-2004 23:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Misschien toch maar eens naar bed gaan. De visite heeft m'n hele avond door de war gehaald en het eten is ook niet helemaal goed gevallen. Wat maakt het ook uit: morgen dan eindelijk het langverwachte Asta-gebeuren, een mooi vooruitzicht om vredig in slaap te vallen.

Genoeg poezie voor de nacht

Old Post Nov-04-2004 23:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by jp
There are currently 334 members and 413 guests on the boards. | Most users ever online was 910 on Today at 20:30.

En wij ons maar afvragen waarom TA af en toe zo langzaam is



Armin haalt Tiesto in qua users online op TA. De meeste users ooit voor dit record was tijdens de set van Tiesto @ De Spelen.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-05-2004 07:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by total woot
Beetje tegenstrijdig wat je nu doet hoor


Ja ja dat klopt, nou, poging 2 dan maar

quote:

Ik zeur niet, klaag ook niet, ik stel alleen dat het niet vreemd is dat de gemiddelde burger reageert op een bepaalde manier. (en dat verduidelijk ik aan de hand van alledaagse/ veel voorkomende problemen in casu uit mijn nederige leventje ).

Ik weet ook heus wel dat de politie meer dingen te doen heeft, en andere prioriteiten stelt. Dat neeemt nog niet weg dat je, als je dingen a la bonnen schrijven gaat doen, je dit alleen maar kunt verkopen als de gemiddelde burger DAADWERKELIJK het idee heeft dat de politie meer doet dan alleen bonnen schrijven.


De burger ziet de politie nooit of bijna nooit. Je zegt het zelf, het is een IDEE dat ze niets doen verder. Waarom? Het is niet zichtbaar! Alle langlopende onderzoeken etc worden niet zomaar buiten uitgevoerd, dat is maar een heel klein deel. Wat je als burger ziet en van hoort zijn die acties, die bonnen en die wijkagent die door de buurt loopt te slenteren.

De burger vindt het nooit goed, d'r is altijd te weinig politie op straat. Dat kan ik goed ondersteunen met de politiemonitor (die ik nu niet bij de hand heb overigens). Mooie is: is er geen politie, dan is het fout. Is er veel/te veel politie, dan is het van "Oh shit wat is hier aan de hand? D'r zal wel weer wat mis zijn!".
In een criminologisch onderzoek in Duitsland in de jaren 70 werd mensen de vraag gesteld of ze zich veilig voelden:
Eigen buurt: 90 % veilig
Eigen dorp: 80 % veilig
Eigen land: 70 % veilig
Bij hun in de buurt is het altijd veilig, maar 'elders' wordt het al minder veilig. Onveiligheidsgevoelens zijn als een onhoorbare scheet: ze zijn er wel, maar niet te vangen en je weet ook niet waar het vandaan komt & d'r is geen verklaring voor.


quote:

a) Dat is misschien wel waar, maar waarom hoor ik dan tot 3 keer toe van iemand in de meldkamer dat er melding van wordt gemaakt
b) kom eens in mijn straatje kijken... ik zou er zelf heen kunnen lopen daar heb je gelijk in, maar aangezien ik niet echt zin heb de heer van Gogh achterna te gaan, pas ik voor die optie.


Ach je wordt niet afgeschoten vanwege wat huisvuil
Kom dan ook eens in mijn straat kijken, Paul Krugerlaan hartje Transvaalkwartier (naast Schilderswijk, maar erger) in Den Haag. Heb ik precies hetzelfde en ik ERGER me er ook kapot aan.
Maar waar ligt dat aan: niet aan de politie. Die kunnen dan BEZIG blijven. Blijf er overigens nog bij dat dit soort milieuzaken niet hun taak zijn. Doen ze het wel dan zeuren mensen: laten ze echt wat gaan doen. Zie je mijn punt? JIJ vind die zakken belangrijk, een ander vind verlichting belangrijk , weer een ander iets anders: d'r worden zoveel dingen belangrijk gevonden. Dit heeft gewoon NIET de prioriteit.

Milieu hoort vooral bij de gemeente: genoeg legen die handel, snel ophalen, containers kopen, meer schoonmaakploegen door de straat.
En wat ook helpt: die k*nkermeeuwen afschieten en ratten ook !


quote:
Originally posted by New Wave
Maar als de milieupolitie dan een piep klein broodzakje ziet liggen met een adresje er in dan krijgt diegene wel een bon....Tis de milieupolitie....laten ze zich daar dan ook op fronten wat met het milieu te maken heeft storten..wat is anders de functie van die abtenaren? Patat halen? of juist zorgen dat de patatbakjes op het bureau wel in de goeie container gegooit wordt? Snap der niets meer van.....laat de milieupolitie dan opdoeken........


Milieupolitie opdoeken heeft natuurlijk ook geen zin!duh.... dan flikkert iedereen ALLES weg.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-05-2004 09:09 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Originally posted by total woot
Ik kan t standpunt van Bram hier begrijpen, maar heb toch een aanmerking.

Het geval wil dat ik toevallig vanavond langs het hoofbureau van de politie Groningen liep.
Aldaar stonden 9 (!!!!) politieagenten fietsers te bekeuren op het rijden zonder licht.
Ik loop verder richting huis, en nog geen 400 meter van het bureau wordt ik letterlijk van mn sokken gereden door een mongool die het nodig vind met 90Km/h door de binnenstad te rijden..(Dit is niet een eenmalig iets dat me overkomt, ik weet uit eigen ervaring en die van anderen dat dit op dat kruispunt zeer regelmatig gebeurt).

Ander voorbeeldje,

bij mij in de straat wordt het huisvuil op woensdagochtend opgehaald, echter er zijn een flink aantal mensen in mijn straat die het nodig vinden hun vuilnis dinsdagochtend al buiten te zetten.
Op zich ben ik geen miereneuker en zou het me een worst zijn als niet.. lalalala ZWERFKATTEN.
Die zakken zijn op dinsdagavond ALLLEMAAL opengereten, en aangezien mijn woonkamer aan de straatzijde ligt, kan ik dus de HELE ZOMER op dinsdagen mijn ramen niet openhebben, omdat dan mn woonkamer binnen 5 minuten naar vuilnisbelt ruikt...
Ik heb de millieupolitie al 3 keer gebeld.. ze vinden dat ik zeur en ze vertikken het langs te komen (politiebureau is op 200 meter..)



Kijk dat de politie bonnen moet schrijven snap ik, niks mis mee.. maar als IK een keer ergens last van heb komen ze doodleuk niet langs.

Hoe kun je in vredesnaam aan je burgers voorhouden dat bonnen schrijven nodig is, als je in zulke gevallen niet adequaat optreed (de gevallen waarin burgers zelf last hebben).



Omdat dat een taak van je woningbouw/huisbaas is als t goed is.
Als je hier een zak langer dan een dag voor je deur hebt staam komt die dude je zeggen dat ie binnen 2 uur weg moet zijn of je krijgt een boete,zelfde geldt als we die zooi als de verzamelcontainers vol zijn ernaast zetten,ze slopen je zak open op zoek naar tekenen dat t van jou komt en schuiven een fijne boete door je brievebus.

Af en toe flink irritant,maar natuurlijk goed,zou een teringbende worden als iedereen maar deed.

Magoed,je woningbouw dus,die bellen


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Nov-05-2004 11:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De NLTA Chill Out Thread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (979): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Dj Mangoo song [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAstrix & Alien Project - "We've Got Ice Crystal" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!