muwahaha, die gasten rond 2min30 minuten hebben bij mij op school gezeten!
Kakkers uit het gooi met hele hele hele rijke papas
Apr-16-2005 15:27
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Vandaag moest ik effe wat UTP kabels kopen dus ik ga naar zo'n klein zaakie in amersfoort. Staan er buiten 3 marokkanen voor het raam van die zaak. Ik loop naar binnen en zie geen verkoper. Na een rondje lopen komt zo'n marok naar binnen en vraagt: Kan ik je helpen. Ik: nou ik kijk effe rond. Dus ik stap die zaak uit en hij gaat ook weer naar buiten. Staat ie daar met twee matties te ouwe hoeren. Dan ben je toch geen verkoper!!! Dan sta je toch in die zaak teneerste je spullen in de gate te houwen en ten tweede is een beetje professioneel opstellen ook geen bezwaar naar je klanten toe. Nog nooit een marok verkoper gezien daar. Ben maar naar Mycom gegaan. Dan maar wat duurdere kabels........
Apr-16-2005 16:27
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Tuurlijk, aangezien alle Marokanen BUITEN de zaak stonden hoefde hij zich absoluut geen zorgen te maken om z'n spullen
Apr-16-2005 16:29
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Tuurlijk, aangezien alle Marokanen BUITEN de zaak stonden hoefde hij zich absoluut geen zorgen te maken om z'n spullen
Volgende keer jat ik die hele zaak leeg.
Apr-16-2005 16:31
jp
Retired tranceaddict
quote:
Originally posted by New Wave
Volgende keer jat ik die hele zaak leeg.
Heb je zulke grote zakken dan?
Apr-16-2005 16:32
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Heb je zulke grote zakken dan?
Ik rij de auto voor en ga even 'laden/lossen'
Apr-16-2005 16:37
jp
Retired tranceaddict
De auto vol kabels en die dan strippen en het koper verkopen op de illegale Russische metaalmarkt. Heel slim
Apr-16-2005 16:41
New Wave
quote:
Originally posted by jp
De auto vol kabels en die dan strippen en het koper verkopen op de illegale Russische metaalmarkt. Heel slim
Jij hebt me door!
En van het rubber wat ik over smelt ik om en maak ik condooms voor de mensen in africa! ZO! Ennee, marokken krijgen niets. die jatten al genoeg in nederland.
Apr-16-2005 17:15
jp
Retired tranceaddict
Van de week de laatste serie Friends besteld voor 9,99 Euro. Das wel erg goedkoop dacht ik nog. Vandaag het pakket binnen gekregen: de box bevat dus VHS ipv DVD...
Oh well
Apr-16-2005 17:53
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Van de week de laatste serie Friends besteld voor 9,99 Euro. Das wel erg goedkoop dacht ik nog. Vandaag het pakket binnen gekregen: de box bevat dus VHS ipv DVD...
Oh well
Oldstyle! aaaight!
Apr-17-2005 16:12
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by jp
Oh well
Haha! Zeker goed!
Ik heb vorige keer de boxen 6 en 8 aangeschaft, Warner Bros had toen die actie dat je dan gratis een 3e bos thuisgestuurd krijgt! Eind maart heb ik mijn gegevens ingevuld op de site en deel 10 besteld, maar tot op heden niks ontvangen....
Apr-17-2005 19:08
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
GODVER!
gisteren met voetballen mn knieschijf weer uit de kom...dit is nu voor de 3e keer, dus er moet drastisch wat veranderen aan mn kniebanden. Hopelijk gaan ze me nu eindelijk eens opereren!