quote:Originally posted by websley 1-0 voor jou, wees er trots op! Wanneer kom jij eens op een meeting? Ben benieuwd of je er net zo verward uit ziet als dat je post
quote:Originally posted by eieregooie Wanneer kom jij eens op een meeting? Ben benieuwd of je er net zo verward uit ziet als dat je post Je moet eens weten op welke bizarre tijden ik online kan zijn... Argh, Koffie... Dadelijk werken!! Meeting? - Nou ik hou mezelf voorlopig op 'independent poster' Weltrusten voor jou!
quote:Originally posted by websley Meeting? - Nou ik hou mezelf voorlopig op 'independent poster' mooi
___________________ ...I guess your state of mind is not yours to design...
Hé hé eindelijk kan er weer gepost worden
___________________ Down-Under was da bomb
dan moeten we dat maar eens doen dan
voor de mensen met 40 replies per pagina, we zijn al weer op pagina 48, bijna halen we de freezel draad weer in
quote:Originally posted by Chicane voor de mensen met 40 replies per pagina, we zijn al weer op pagina 48, bijna halen we de freezel draad weer in He he lol
hoeveel posts zijn we hier kwijt?
quote:Originally posted by robin hoeveel posts zijn we hier kwijt? Valt wel mee volgens mij.
quote:Originally posted by MaGiK54 Valt wel mee volgens mij. dat betekend dan ook dat er TE weinig gespamt word hier
akkoord
dus...