Originally posted by Kongo_kim
Då har du verkligen missat något. Förra veckan tackade han ja till EM
ok, ursakta att jag inte vet nanting. De italienska tidningirna skriver forvisso mycket fotboll, men inte svensk.
Blir det Tuffe-Henke och Coole-Zlatan da eller? Med haftige Kim ocksa kanske? Kan ju bli njutbart.
hmm, undrar om jag har hunnit komma hem nar Sverige spelar forsta matchen mot... ehh... Italien! Wee!!
May-06-2004 15:50
SilverX
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2004
Location: middle east
Faan va underbart!!!
3-2 mot USA... och nu ska vi bara spöa skiten ur Canada
___________________
Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!
May-08-2004 21:14
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
sverige e fan bäst.. nästan iallafall
___________________
Daniel
May-08-2004 21:22
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by dbl
sverige e fan bäst.. nästan iallafall
Vadå "nästan"
Imorrn blir det feeet fest! Skiter i jobbet på måndag, VM-guld är VM-guld! Om det nu blir så
Gillar inte att vi möter Canada, hoppas bara Sverige spelar lika bra imorgon!
May-09-2004 00:13
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Vadå "nästan"
Imorrn blir det feeet fest! Skiter i jobbet på måndag, VM-guld är VM-guld! Om det nu blir så
Gillar inte att vi möter Canada, hoppas bara Sverige spelar lika bra imorgon!
alltså vadå bra... jag är iofs ingen sportnisse så jag kan ingeting, mem fan va de svenska killarna tappade pucken hela tiden när de hade målchans... helt värdelöst ju men trevligt att de vann iaf
det går inte att kolla på nån stream från matchen? lite roligare än radio.. idioterna där jag bor vill inte se på hockeyn på den enda tvn med mottagning