Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

damn..100 nya mess på en dag typ..

asså sitter lätt i en bil me 4 andra...känns bara knas att va 4 i varje bil...
kommer inte bli nått Gk GG för min del känns det som så ansluter mig gärna till ml ligan...

glorie har du bestämmt dig för å åka nu?? å har du hört nått av ac??? han e helt försvunnen asså..sist jag prata me han lät han väldigt osäker till att åka..

hur som helst...e det nån bil som inte e 5 än då?????
inga problem å ta mig till sthlm som förra gången typ..

Old Post Jun-05-2003 15:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by ScuL
eftersom första HH färja tar för mycket tid och är en irreterande reseunderbrottning.

nej, ja tycker inte att det e en irriterande reseunderbrottning bara skööönt ju!!! går fort me... en timme bara

quote:
förresten vet jag inte om och när jag skulle gå till sverige i sommaren men det skulle vara en möjlighet att resa tillbax till holland i bilen (och jag har körkort).

låter gött.... men menar du att du ska åka i din lilla bil till sverige å tebaka.. vet inte om ja vågar åka me då scul haha

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-05-2003 15:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Bättre att lägga summan för högt än för lågt...därför räknade jag in hyrbil...för vi kan inte sitta och räkna på siffror som är baserade på att vi har en massa tur. Det får vi ta bil för bil sen vad det kostar...och givetvis är det bara för dom team som har egen bil att dra bort den kostnaden...

Ok angående hur många vi är så skrev jag i förra posten just detta...vi är inte fler än 3 i något lag... men det är flera som inte sagt vilken bil dom ska med i eller om dom ens ska med...

Team Stockholm
Steve (Körkort)
Mindshooter
AC (Körkort) < har dock inte fått bekräftat att du ska med AC?

Team Westcoast
swe_trance (Körkort)
x-dream
tobo99

Team Skåne
Sipowits (Körkort)
Reveal (Körkort)
mjz

Old Post Jun-05-2003 16:26 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Wink

quote:
Originally posted by mindshooter
Bättre att lägga summan för högt än för lågt...därför räknade jag in hyrbil...

och det kommer bli hyrbil me... klart du ska räkna me den... inte alla som har sån tur som kan låna en S80 av sin pappa

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-05-2003 17:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Glorie
nej, ja tycker inte att det e en irriterande reseunderbrottning bara skööönt ju!!! går fort me... en timme bara

låter gött.... men menar du att du ska åka i din lilla bil till sverige å tebaka.. vet inte om ja vågar åka me då scul haha

bara en timme? ... hmm där har vi annorlunda ansikter
nej .. inte med min egen bil! då skulle jag behöver tanka bensin typ varje 30 mil hehe

jag vet absolut inte hur min sommar semester kommer att se ut, men om vi ska flytta hus. då går min föräldrar inte till sverige, vad betyder att jag får går dit ensam.
så kan jag till exempel flyga dit och köra med TA-bilen tillbax? det var så jag menade

Old Post Jun-05-2003 17:46  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by ScuL
bara en timme? ... hmm där har vi annorlunda ansikter

jasså? hur lång tid tar färjan mellan rödby & puttgarden då? enlight me

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-05-2003 22:33  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Monkey Dancer 2

skulle det vara en idé att skapa en tråd för varje Team och låta Team:en för sig komma fram till sina kostnader då några har egen bil och så? blir lite många trådar men vi får väl offra lite forum åt det helt enkelt....osså skriver vi sånt som har med hela resan i sig att göra här....eller så får team:en chatta....

Old Post Jun-06-2003 00:24 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

chatt kan va en bra ide kanske...mkt lättare å få ihop allt när man inte behöver vänta 1dag för att få svar...

anv mirc förra resan...fast gick väl sådär iaf men men.....

asså hur vet man vilket team man kan ansluta då????

Old Post Jun-06-2003 16:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

chat är ju bra om man lyckas få alla online samtidigt...

men en tråd för varje team att diskutera i är nog inte helt fel...

Old Post Jun-07-2003 10:33  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

quote:
Originally posted by mjz
chat är ju bra om man lyckas få alla online samtidigt...

men en tråd för varje team att diskutera i är nog inte helt fel...

att få alla online samtidigt e inge större problem...helt enkelt komma överrens om en dag å tid...underlättar ju ännu mer om varje team har eget möte.innebär ju att bara 4-5 pers behöver hitta en bra tid...
fast försök undvika icq chatten...sådär när man joinar andra users..
vet inte om vi nån gång hade så all kunde läsa va alla skrev...
knas värre

Old Post Jun-07-2003 13:47  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Amnezia
asså hur vet man vilket team man kan ansluta då????

joina ett team nära dig eller starta ett eget

Old Post Jun-07-2003 14:13 
mjz
latmask

Registered: May 2003

inga fler som ska med?

hmm... kan man packa 9 pers i en folkabuss...

Old Post Jun-09-2003 10:47  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help ID this house tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "A Forest" (Ron Van Den Beuken Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:24.

Forum Rules: