Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
Jah dat was qontact toch?
en toen vroeg je volgens mij aan ferry iets over de nieuwe gouryella plaat
___________________
Oct-27-2004 16:21
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Vroeger was toch alles beter!?!
Dat hoor ik oude mensen zo vaak zeggen...
Maar jullie hebben gelijk dat dit soort topics tegenwoordig niet zo vaak meer verschijnen, it's all about the music!
Oct-27-2004 16:35
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Vroegah, toen je poep nog met een lange oe schreef
Oct-27-2004 16:48
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
Ik kijk al sinds 2000 mee, maar toen was ik nog actief op RMF... TA en RMF waren voor mij niks anders dan leechbakken in 2000 TA had zn downloads en RMF ook
Oct-27-2004 16:58
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
RMF was lachen, toen ging het dood. Ja dan maar op TA gaan posten he
Oct-27-2004 17:02
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amsterdam, Holland
RMF was echt wel de sjit vroeger! jezus wat kon je daar altijd fijn de hele boel leegplukken toch wel zonde dat die gozer een andere weg insloeg. het was heel groot, nu bestaat het niet eens meer volgens mij
Oct-27-2004 17:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Daveje
het was heel groot, nu bestaat het niet eens meer volgens mij
Ligt sinds een jaar plat, ze hadden misschien 3 bezoekers per dag
Oct-27-2004 17:11
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amsterdam, Holland
best wel triest eigenlijk.. die gozer d8 echt dat hij een database ofzo kon opzetten, terwijl iedereen eigenlijk alleen voor de downloads er was
Oct-27-2004 17:13
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Toen had je ook nog Napster
Oct-27-2004 17:20
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amsterdam, Holland
toch vond ik audiogalaxy wel genialer! dat was echt zo tof spijtig dat het weg is
vroegah..
Oct-27-2004 17:21
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Haha net zoals chicane. Eerst bij RMF gezeten. Klasgenootje haalde daar van alles vandaan. Ik dus ook. Toen ging rmf voor een tijdje plat en toen tegelijk met snuggle geregistreerd bij TA.
Ben zelfs nog bij een meeting van RMF geweest. Met die gekke schot kuffdam en high_energy enzo haha.(sensation 2001.... )
Oct-27-2004 17:21
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Toen betaalde je nog 40 piek voor een groot feest...