Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Stegay
dit is dus weer een schoolvoorbeeld waarom je vrouwen buiten het voetbal moet houden
ze heeft net een schots vriendje, en alhoewel ze de zijlijn niet van de achterlijn kan onderscheiden is ze opeens voor Celtic
LOL
Nov-27-2003 13:45
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Door de knappe kopbal van Rune Lange en de belangrijke goal van vd Vaart gaan we gewoon naar de 2e ronde! Verder is er geen discussie nodig want het zijn gewoon harde feiten!!
Nov-27-2003 13:53
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Remy D
Door de knappe kopbal van Rune Lange en de belangrijke goal van vd Vaart gaan we gewoon naar de 2e ronde! Verder is er geen discussie nodig want het zijn gewoon harde feiten!!
ik zeg helemaal niets helemaal niets
verliezen van brugge en niet eens uefa cup
muahahahahah
Nov-27-2003 14:24
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Ja verliezen van Brugge was de schande gewoon, zo'n rotclub
viva rsca \o/
___________________
Nov-27-2003 15:41
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
Iemand die Feyenoord nog volgt??
Wat een pech die gasten..
Schot op Lat, Schot op paal, klote-koreaan in de verdediging die doldriest een penal veroorzaakt.. etc etc
nog 10 minuten.. zal wel niet meer lukken 3-1 te maken..
___________________
Nov-27-2003 18:40
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Eigenlijk ben ik fan van Feyenoord maar dat durf ik hier niet te zeggen
Last edited by SnuggLe on Nov-28-2003 at 08:21
Nov-27-2003 20:07
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Helaas voor Feyenoord, maar ze hebben gewoon te weinig laten zien om er nog een plaatsing voor de volgende ronde uit te slepen..
Iedereen vindt het wel jammer van die bal op de lat (ikzelf ook), maar aan de andere kant zouden spitsen op dat niveau toch het besef moeten hebben dat als je een bal beheerst laag inschiet (wat echt makkelijk kon), dat dan de kans op het raken van de lat in ieder geval een stuk kleiner is.. Daar wordt zelfs bij ons (vierde klasse Oost, en nee we kunnen niet degraderen) rekening mee gehouden..
Maar goed, van achter de TV is het makkelijk praten
Originally posted by Optimus
Eigenlijk ben ik fan van Feyenoord maar dat durf ik hier niet te zeggen
zeg maar hoor..
dan zeg ik dat ik fan ben van FC Groningen.
en europees van alle nederlandse ploegen.
___________________
Nov-28-2003 08:54
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Last edited by SnuggLe on Nov-28-2003 at 09:21
Die kutSNuggLe eheeft mijn post ge-edit Echt weer een streek voor een kakkerlak
Nov-28-2003 11:32
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Optimus
Die kutSNuggLe eheeft mijn post ge-edit Echt weer een streek voor een kakkerlak
Hehehehe, had zin om even te fucken. Kusje Sjinees
Want dat kan ik binnenkort niet meer...(niet dat ik het ooit deed), dus vandaar !
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-28-2003 12:10
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, maar dat komt er maybe wel.
Niet zeiken Blik, ajax is gewoon een kut club, ook al ben jij misschien 1 van de 10 echte supporters
De vriendelijke groeten uit de Champions League!!!
en dan worden ze zondag ook nog eens ingemaakt door ajax, wat een geweldige week voor al de feyenoorders!!!
Originally posted by SnuggLe Hehehehe, had zin om even te fucken. Kusje Sjinees
Want dat kan ik binnenkort niet meer...(niet dat ik het ooit deed), dus vandaar !
he kneus reageer es op mijn mail Of zit je niet op je stage?