Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Proximus
vi bor i samma kommun då
hehe helt fascinerande faktist själv så bor jag (ibland altså) ungefär cirka 10 minuter med bil från märsta centrum.

Old Post Jan-26-2004 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

haha, jag bor ungefär 5 minuter med bil från märsta centrum.. liten skitställe vid namn sundveda

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Jan-26-2004 20:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Just out of curiosity, någon som har ringt och inte fått biljetter? Lite nyfiken över hur snabbt de sålde slut denna gången med tanke på AvB samt att en herrans massa folk redan hade förbokat?

Det kan inte ha tagit mycket längre än 10-20 minuter beroende på hur många det fanns där för att ta emot alla bokningar.

www.laszlo.se

Old Post Jan-26-2004 22:14 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

08.00 knep jag iaf en C hytt.. 08.05 var C hytterna slut..

quote:
FRÅGA: gör jag rätt i att "rätta till" det personnr som blev 1 vecka under 20 i bokningen?

&, om dom ber en om ID.. då är frågan om man ska visa ID eller dra en 'oops, forgot'.

Old Post Jan-27-2004 01:37  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by staz
&, om dom ber en om ID.. då är frågan om man ska visa ID eller dra
en 'oops, forgot'.

hehe - det verkar inte som att du inte kommer få någon sömn innan kryssningen alls

Frågar de om ID och du, eller vem det nu är, är under 20 så hade jag om jag varit i dennes skor sagt att jag "glömt". Då har du i alla fall fortfarande en chans att kunna få smita med, men visar du ett legg som säger att du verkligen är under 20 så lär de inte släppa på dig. Isf hade skulle de aldrig ID-kollat dig överhuvudtaget. Så resonerar i varje fall jag.

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2004 01:58 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:

&, om dom ber en om ID.. då är frågan om man ska visa ID eller dra en 'oops, forgot'.

Jag skulle bli förvånad om de kollar leg innan man kliver på. Det har juh inte varit något problem innan ?
Annars skulle jag göra som du, säga att jag glömt och hoppas på det bästa.

Old Post Jan-27-2004 02:10  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by lonne
Jag skulle bli förvånad om de kollar leg innan man kliver på. Det har juh inte varit något problem innan ?
Annars skulle jag göra som du, säga att jag glömt och hoppas på det bästa.

Yupp - vi får ju hoppas för er skull att de inte kollar. Det kan ju vara så som någon tidigare sa att ryktet om att många minderåriga har rest med tidigare spridit sig, och att de nu är hårdare vid kontrollen.

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2004 02:29 
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Jo en massa minderåriga, men att sälja sprit till 18 åringar är inget brott så de ser nog inte så hårt på om ngra 18 kommer med,,, dock fick jag reda på igår att en polare till mig också ska åk och han e 16 bast... då ligger de pissigt till om han blir tagen av ngn annan än som jobbar på Silja. Då blir det problem med att få tillstånd

Skulle aldrig försöka om jag inte var myndig.. förstör ju bara om man åker fast

/Mvh "Mojj's i brallan"

Old Post Jan-27-2004 09:20  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by MojjMojj
/Mvh "Mojj's i brallan" <== © by JayBee

haha

jo det är synd att alla snackar så mycket om det här med åldern för desto mer snack desto mer chans att det cirkulerar runt till fel folk. men jag har snackat ganska mycket om det själv det är svårt att låta bli för man vill försäkra sig själv om att det ska funka.

Old Post Jan-27-2004 09:43  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Tänkt på att dom vill se ID på den som hämtar ut hyttnycklarna/biljetterna för bordning. Detta för att dom vill försäkra sig om att personen är densamma som hämtar ut biljetterna + så kanske det är en ålderscheck också.

Old Post Jan-27-2004 10:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Tror att det är bättre att visa ID på 18+ än att säga att man glömt.. för det vore olagligt för dem att släppa på nån 18-.. medan 20 bara är den föredragna åldern för silja.

men still, bör jag ringa in och ändra personuppgifterna på den som jag sa inte skulle ha blivit 20 när kryssen inträffar? (tredje gången gillt, så ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) )

Old Post Jan-27-2004 15:56  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Arrow

quote:
Tror att det är bättre att visa ID på 18+ än att säga att man glömt.. för det vore olagligt för dem att släppa på nån 18-.. medan 20 bara är den föredragna åldern för silja.

Det har du rätt i.

quote:

men still, bör jag ringa in och ändra personuppgifterna på den som jag sa inte skulle ha blivit 20 när kryssen inträffar? (tredje gången gillt, så ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) )

I detta fall vet jag inte vilket som vore bäst. Ringer du in och uppger ett personnummer så kan det bli tjaffs redan i luren om att denne är för ung. Ring och uppge samma personnummer, fast ett förelseår tidigare. Då kan du sedan hävda att du uppgav ditt personnummer men att flickan i telefonen som tog emot bokningen måste ha skrivit fel, och att hon heller aldrig riktigt informerat dig om att det är strikt 20-årsgräns på kryssningen.

Gör du så tror jag dina chanser är störst, men det kanske finns bättre sätt.

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2004 16:12 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong from video [2014] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSATTVA - Echo of Silence (Way Out West Remix) / Rokk Wild - Come Closer (Acappella) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:51.

Forum Rules: