|
Was idd echt supercool. Ik heb Perry jammer genoeg niet kunnen horen, had ik wel gehoopt eigenlijk maar ja. M.I.K.E. draaide weer heerlijk, best veel lekkere oude nummers en ook nog Universal Nation, heerlijk hoor.
Armin had er duidelijk ook zin in en gooide meteen de zaal plat. Ik vond het helemaal vet toen hij Horizons draaide, die had een vriend van mij aangevraagd.
17 april ben ik zeker weer van de partij!

___________________
www.ultimatedjbattle.com
|