Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phat B
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
King

Holy F*ck...........

ik heb net pas de eerste nummers gehoord en:

...wow...

hoe is t mogelijk dat Meneer Verwest, ondanks zn commerciele sets en hitjes ZO een album uit zn hoge Magikhoed tovert!?!

bij t horen van t intro van Forever today leek t wel of ik emotioneel werd. Of dat ik zojuist de hemel had betreden, of dat ik mn lekkerste orgasme ooit zojuist heb overtroffen. en dan nog ff Nyana er overheen, ik ken em al wel inmiddels een jaar, ma god oh god wat blijft die plaat godkolere heerlijk (de bond van t vloeken kan zo inmiddels een aparte eenheid tegen mij beginnen)

dank u God (of moet ik Tiësto zeggen?), voor dit alles overtreffende ceedeetje, dat als t goed is rond de hemelvaart uitkomt. Die hemelvaart is zo gepland, is het niet? Die hemelvaart is zoals wij het album beleven... Amen

Ik ben teruggekeerd tot de heilige kerk der Tiestofielen, neemt mij en vergeef mij, want ik heb gezondigd

Old Post Apr-20-2004 00:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ik koop dan wel geen trancevinyl meer, maar dit is wel erg vet om te hebben:

quote:

Limited Vinyl Album Sampler

These are the tracks on the limited vinyl album sampler:

A. Forever Today
B. Love Comes Again (vocals by BT)
C. Traffic
D. Nyana
E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open
G. Just Be
H. Adagio for Strings

All tracks on this very limited vinyl sampler are the long "uncut" versions of the tracks on the original album. All four vinyls of this sampler are in different colours.

Old Post Apr-20-2004 07:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Holy F*ck...........

...wow...

hoe is t mogelijk dat Meneer Verwest, ondanks zn commerciele sets en hitjes ZO een album uit zn hoge Magikhoed tovert!?!

bij t horen van t intro van Forever today leek t wel of ik emotioneel werd. Of dat ik zojuist de hemel had betreden, of dat ik mn lekkerste orgasme ooit zojuist heb overtroffen. en dan nog ff Nyana er overheen, ik ken em al wel inmiddels een jaar, ma god oh god wat blijft die plaat godkolere heerlijk (de bond van t vloeken kan zo inmiddels een aparte eenheid tegen mij beginnen)

dank u God (of moet ik Tiësto zeggen?), voor dit alles overtreffende ceedeetje, dat als t goed is rond de hemelvaart uitkomt. Die hemelvaart is zo gepland, is het niet? Die hemelvaart is zoals wij het album beleven... Amen

Ik ben teruggekeerd tot de heilige kerk der Tiestofielen, neemt mij en vergeef mij, want ik heb gezondigd

hahaha je kan het mooi vertellen haha

Old Post Apr-20-2004 07:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Heb al een paar jaar echt respect 4 Hoogheid Tiesto en dat groeid alleen maar groter,net als hijzelf.
Steeds wanneer je denkt dat ie niet meer over zichzelf heenkan,geeft hij dat beetje meer,en sja,NOOIT zal Armin hem kunnen evenaren..
Moet goed irritant voor m zijn maar Tijs incasseert enormmmmm veel en al een aardig tijdje,daarmee heeft ie geleerd geduld te hebben,veel geduld,en hoor hier het resultaat

Wederom trendsetting en hoe!
Armada eat your heart out,Blackhole in controle

Old Post Apr-20-2004 07:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik koop dan wel geen trancevinyl meer, maar dit is wel erg vet om te hebben:

A. Forever Today
C. Traffic
D. Nyana
E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open
G. Just Be
H. Adagio for Strings

All tracks on this very limited vinyl sampler are the long "uncut" versions of the tracks on the original album. All four vinyls of this sampler are in different colours.

Zo deze moet en zal ik hebben!!

Old Post Apr-20-2004 08:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by TranceFool

A. Forever Today
C. Traffic
D. Nyana
E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open
G. Just Be
H. Adagio for Strings

quote:
Originally posted by Jesse
Zo deze moet en zal ik hebben!!

zooooooooow nogal! da wordt weer een duur maandje dan

Old Post Apr-20-2004 09:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Phat B
Holy F*ck...........

...wow...

Hoewel ik je post verder enorm nice vind,vink dit een beetje kortzichtig.
Tiesto heeft zn ervaring daarmee opgedaan en is er ws achtergekomen t zo NIET te willen.
Om te weten of je dingen wel of niet wilt moet je ze doormaken anders weet je niet waar je over lult en heeftie goedgedaan.

Dus tis falen,plat op je bek gaan,afkeurend bekeken worden door je so called fans,t diepe dal in en vandaaruit jezelf omhoog werken om er groter uit te komen dan toen je erin ging.
Anders gezegt,asskickin'

En zo te horen heeft een commerciele periode een leuke bijdrage geleverd aan het talent van deze kanjer

Old Post Apr-20-2004 09:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Donna
Hoewel ik je post verder enorm nice vind,vink dit een beetje kortzichtig.
Tiesto heeft zn ervaring daarmee opgedaan en is er ws achtergekomen t zo NIET te willen.
Om te weten of je dingen wel of niet wilt moet je ze doormaken anders weet je niet waar je over lult en heeftie goedgedaan.

Dus tis falen,plat op je bek gaan,afkeurend bekeken worden door je so called fans,t diepe dal in en vandaaruit jezelf omhoog werken om er groter uit te komen dan toen je erin ging.
Anders gezegt,asskickin'

En zo te horen heeft een commerciele periode een leuke bijdrage geleverd aan het talent van deze kanjer

sorry als ik t idee heb gewekt tiesto slecht of te commercieel te vinden, ma zo bedoelde ik t nie. Ik bedoelde meer dat zn sets wat mij betreft de laatste tijd niet zo vernieuwend zijn. Misschien ligt dit aan zn populariteit dat ie liever zn gigs voor zoveel mogelijk fans tevree wil houden en dit ten koste gaat van de originaliteit.

Zn hits (en dan heb ik t over Traffic en Love comes again) vind ik wél goed, ma men (tijs of zn management) heeft dit te commercieel gepushed wat ik jammer vind omdat dit veel 'korte termijn'-fans oplevert en dit gaat weer ten koste van zn livesets.

Daarom was ik ook erg benieuwd hoe dit album zou worden, of die trend zou doorzetten, ma godzijdank is tie idd sterker uit de laatste 2/3 jaar gekomen.

hij heb t iig voor mekaar dat ik kwijlend moet wachten tot dit schijfje (en de sampler) in de winkel ligt.

Old Post Apr-20-2004 09:58  Netherlands
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Hij is toch niet ineens herrezen ofzo? Je kan veel van het album vinden, maar revolutionair mag je het toch niet noemen als je het mij vraagt. Volgens mij gaat er niet veel veranderen qua tiesto de komende tijd, en of je dat nou goed of slecht vind mag je zelf weten

Old Post Apr-20-2004 11:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Ik ben het volledig met d1ng eens. Er werd een nieuw 'revolutionair' album aangekondigt dat de dance wereld op zijn kop zou zetten! Nou dit vindt ik dus echt zware BS. Wat dat betreft was In My Memory echt veel progressiever dan just be. Zo zijn 8 van de 10 nummers van just be gewoon trance. De eerste tune is gewoon het magik journey idee wat toen vernieuwend was, maar nu al lang niet meer. Als ik dan kijk naar de release van in my memory dan zaten daar toen echt vernieuwende tunes tussen zoals Close 2 You, Battleship Grey, Flight 643, In My Memory, etc. Ik had zelf dus een meer diepgaand album verwacht, wat dus zeker niet het geval is. Maar van de ene kant ook niet zo raar want ook hier wordt matig gereageerd op Sweet Misery en UR, wat voor mij toch wel de betere tracks van het album zijn (samen met walking on clouds). Tevens vindt ik UR erg veel weg hebben van junkie xl album tracks, dus zou me niks verbazen als het een samenwerking met jxl was.

En dan even over die vocal van 'a tear in the open', iedereen zit te mauwen dat tijs die gejat heeft van Signum. Maar die vocal is al zo oud, dat meerdere producers hem al gebruikt hebben. (oa 'Pole Folder - Dust') En zoals glanis al zei staat die vocal gewoon op een sample cd'tje, dat vindt ik toch behoorlijk lame om te gebruiken voor je album. Als je dan een fucking stuk laakt componeren voor je album kun je geert ook vast wel een mooi opera vocaltje laten schrijven.

Maar als je naar de hedendaagse trance kijkt dan is dit album natuurlijk wel super. Zeker weten betere shit dan Armin, Ferry en kornuiten. Alleen onder geen beding revolutionair.......

grtz,
TNG

Old Post Apr-20-2004 12:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by tango
Ik ben het volledig met d1ng eens. Er werd een nieuw 'revolutionair' album aangekondigt dat de dance wereld op zijn kop zou zetten! Nou dit vindt ik dus echt zware BS.

Tsja, dat wordt zo vaak van te voren van iets gezegd.. Ik snap niet zo goed dat er nog steeds mensen zijn die daar dan ook meteen heilig in geloven. (Ik zeg trouwens niet dat dat bij jou het geval is hoor..) Als er van een nieuw potje pindakaas wordt gezegd dat het revolutionair is wil je het toch ook eerst proeven voordat je het er mee eens bent dat het zo revolutionair is? Dan snap ik niet waarom men er al van te voren helemaal zeker van is dat het met dit album wel het geval zal zijn..

Zo'n opmerking is gewoon bedoeld om een hype rond het album te creeren, en dat is em ongetwijfeld goed gelukt gezien de reacties op de verscheidene fora. Dat zal de verkoop ook absoluut goed doen.

Ik snap het alleen niet, ik heb altijd zoiets van: eerst luisteren, en dan oordelen we daarna wel. Dit album valt veel mensen waarschijnlijk alleen maar tegen omdat er van te voren zo ontzettend veel over geluld is (nou moet ik wel bekennen dat ik zelf hier de thread over deze CD heb gestart hoor ).

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-20-2004 13:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Stukken beter dan alle albums die ik lately heb gehoord (qua artist albums) Airwave vond ik eigenlijk niks, Ferry was goed maar niet impressive, Armin same Push valt volgens mij ook niet superveel van te verwachten qua nieuwe tracks dan...

Ik ben eigenlijk nog nooit echt zwaar onder de indruk geweest van een artist album, ook niet van dit album van Tiesto, maar het is zeker een goed album, zeker in vergelijking met de door jouw benoemde albums. De nieuwe tracks op de re-release van het Airwave album vind ik ook niks bijzonders en op het album van Armin staat veel 'net-niet' tracks zoals Slipstream en From The Heart en op het album van Ferry staan tegenover enkele supertracks zwaar matige tracks zoals In my Dreams en It's Time. Alleen het grote verschil is weer dat Tiesto's album slechts 10 tracks bevat... dus het is ook maar weer hoe je het wilt vergelijken, terwijl het eigenlijk ook niet te vergelijken is

quote:
Originally posted by MennoB
Natuurlijk moesten Traffic en Love Comes Again op de cd maar vind dit niet echt 2 van de mindere Tiësto's . Die vocals in Love Comes Again zijn gewoon super en die track zit technisch gezien echt super in elkaar (wie doet dat hem na ).

Helemaal mee eens, het zijn echt wel topplaten. Echte publieksnummer waar iedereen vanuit z'n dak gaat. Dit is ook een kwaliteit!

En Love Comes Again is technisch idd erg super... heeft een goede opbouw (zelfde de radio edit), passende vocals, lekker scherp in het gehoor en heeft erg phatte 'achtergrond' geluiden.

Als je Love Comes Again dan eens met een random track van bijvoorbeeld Ozgur Can vergelijkt hoor je echt duidelijk het verschil tussen een "amateur" en een "professional".

Die bassline van Walking On Clouds is trouwens echt

Old Post Apr-20-2004 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrancey tune prog tune [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTaucher & Tandu Pres. Tantau - Mansonate (Mix 1) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:33.

Forum Rules: