Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by reveal
Japp, en jävligt mkt trevligare båt helt enkelt Specijävlaellt om man gör om paradgatan till dansgolv

Precis...så vitt jag vet var det inte alls några oroligheter på Valborgskryssen på promenadgatan, så de borde inte få problem med att få tillstånd från Silja, eller vilka det nu är som bestämmer, till att omvandla denna till dansgolv igen.

www.laszlo.se

Old Post Mar-12-2004 12:40 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

fokuserar de på techno på nästa kryss, eller iaf har ett dedikerat technogolv så är jag lätt med. helst den stora båten då också... har inte varit på den iofs, men den här båten lär knappast ha varit optimal...

Djs man gärna ser är förstås
Headroom, vilka iofs brukar lira live...
Patrik Skoog (en av killarna bakom headroom)
Joel Mull (igen, var ju svinbra)
Mauro Picotto
Johan B
Smekbar (weee )
Lars Klein
Carl Cox
Dave the Drummer

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Mar-12-2004 14:22  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Joel Mull - givetvis - hur kunde jag glömma nämna honom efter senaste kryssningen? Henrik B hade jag gärna också sett.

Väth's och Beyer's spelningar på promenadgatan på valborgskryssen knäckte det mesta - fyfan så bra det var!

www.laszlo.se

Old Post Mar-12-2004 14:28 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tnakka
tranceaddict in training

Registered: May 2003

är det bara jag som tyckte att förra valborgcruise var mycket bättre. mer folk, mer stämning, mer ös!!! tre golv som funkade hela tiden... inte tre mini-golv som det var nu...

Old Post Mar-14-2004 18:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Tnakka Click here to Send Tnakka a Private Message Visit Tnakka's homepage! Add Tnakka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Annele
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Ingen kryss slår förra Valborg. Ferry, J00F, Väth & Co. Mest för dem, men också större båt, mer folk, mer party överlag. Den här kryssen var också superkul men inget jämfört med ovan.

På ett sätt är det bättre med max 2 superstora namn för då missar man inte så mycket om man åker med kompisar som vill höra alla superstars. På förra Valborg blev det nästan stressigt för det kändes som folk stress-partade för att höra alla de största (Ferry, J00F,Väth).

Old Post Mar-14-2004 23:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Annele Click here to Send Annele a Private Message Add Annele to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

"
Första videon finns nu att ladda ner på http://www.liquidsunset.org
Min egen variant på "Burned With Desire" videon...

-Transparance of TC
"

Old Post Mar-16-2004 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by JayBee

"
Första videon finns nu att ladda ner på http://www.liquidsunset.org
Min egen variant på "Burned With Desire" videon...

-Transparance of TC
"

omg omg omg omg omg omg ... jag döööör!

Old Post Mar-16-2004 16:27  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by jofawe
omg omg omg omg omg omg ... jag döööör!

nene, man ska säga det som arturob/starf0x skulle säga det, som typ
OMG!!!!!! OMG!!!! OMG!!!! I DIIIIIIIIIIIIE!!!!, I CRYYYYY, I LIEEEEEEEEEEEE,

edit. det var typ samma sak men jag ville också säga det

Old Post Mar-16-2004 16:43  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja jävlar... ska man sätta igång med sin egna variant kanske ? Skepp Oohoy

Old Post Mar-16-2004 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja jävlar... ska man sätta igång med sin egna variant kanske ? Skepp Oohoy

steve, det är nog bäst det ... tror jag :P

quote:
nene, man ska säga det som arturob/starf0x skulle säga det, som typ OMG!!!!!! OMG!!!! OMG!!!! I DIIIIIIIIIIIIE!!!!, I CRYYYYY, I LIEEEEEEEEEEEE,

edit. det var typ samma sak men jag ville också säga det

Det finns bara ett ord för såna minnen som dyker upp ... jag dör!

Old Post Mar-16-2004 16:54  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

HMG HMG HMG jag döööör

Old Post Mar-16-2004 17:03  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

najs film.. skön stämning på den... bättre stämning än vad jag minns att det var t.o.m.

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Mar-16-2004 17:07  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #9 Steve May Guestmix on Electronic Elements 033 01-18-06 ... [2008] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLittle Wonder - "Eclipse" (Fictivision & C-Quence Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:42.

Forum Rules: