Originally posted by SnuggLe Amelie http://www.imdb.com/title/tt0211915/
Een 8.7 op IMDB!!!
Had hem nog niet gezien, beetje stupid, en nu kwam het er dus eindelijk van (PS2=DVD speler he he). Wat een gave film zeg, had dit niet gedacht. Erg leuk!!!
Hij's leuk he Check ook die Jeux d'enfants van paar posts eerder
Last edited by Opti on Jul-25-2004 at 18:50
Jul-25-2004 18:43
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Optimus
Hij's leuk he Check ook die Jeux d'enfants van paar posts eerder
Ja is het echt wat? Beetje hetzelfde?
Nog meer goede dingen gezien sjinees?
Oh, contact me effe op MSN, check of je zondag wat te doen hebt (1 aug)
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-25-2004 20:46
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja is het echt wat? Beetje hetzelfde?
Nog meer goede dingen gezien sjinees?
Oh, contact me effe op MSN, check of je zondag wat te doen hebt (1 aug)
Ga nou maar kijken, hij's leuk Zondag zal niet gaan want dan heb ik al wat staan
Jul-25-2004 21:37
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
ik heb net Man On Fire gezien, en ik vond hem redelijk goed. Vooral het tweede 'deel' (revenge) is prachtig, de manieren waarop Denzel zijn gegenschtanderz omlegt
Originally posted by dj_spare
ik heb net Man On Fire gezien, en ik vond hem redelijk goed. Vooral het tweede 'deel' (revenge) is prachtig, de manieren waarop Denzel zijn gegenschtanderz omlegt
Die moet ik ook nog zien ja, heb hem op mijn HD staan. Ben benieuwd.
Ook nog gezien trouwens (bijna vergeten) in de Bios: Fahrenheit 9/11
Aardige film , maar niet bijzonder. Vooral niet als je al wat boeken van M.Moore gelezen hebt en Bowling for Colombine hebt gezien. Een lange documentaire is het dan gewoon, waarin natuurlijk een eenzijdig beeld wordt gegeven van dhr. Bush. Alle trucjes worden uit de kast gehaald.
Overigens, in de bios hadden ze wel leuke voorstukjes van oa.:
Collateral, aardige actiefilm met Tom Cruise
Floris, goede NL film over een man die kanker krijgt
Wil ik beiden wel zien.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-26-2004 05:31
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Vorige week Shrek 2 gezien, was wel aardig maar hij haalt het m.i. niet bij deel 1.
Ook van het weekend maar weer eens American Beauty gekeken, vond hem de eerste keer wel leuk maar nu viel het een beetje tegen, weet niet waarom.
Vanavond Spaceballs op TV, voor de liefhebber van de slappe grappen
The Bourne supremacy. Als je The Bourne identity de moeite waard vond kun je deze ook zeker waarderen. Af en toe wat spastisch camerawerk dat op je zenuwen werkt, maar veel wordt goedgemaakt door een hele vette carchase scene.
___________________
Jul-26-2004 16:35
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Net terug gekomen van Spidey 2, was een zeer vermakelijke film. Spiderman is gewoon één van de coolste super-hero's.
Ook een trailer gezien van The Bourne supremacy, lijkt me ook wel een coole film. Deel 1 was een gave film, dus deze wil ik ook wel ff gaan checken.
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-26-2004 20:38
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee
Jul-26-2004 20:55
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by ahp2002
Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee
whehe vet toevallig! heb hem namelijk net zitten kijken!
Erg goede spacey film! Tering! echt kicke!
___________________
Sasha!
Jul-26-2004 21:43
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by ahp2002
Iemand Butterfly Effect al gezien? Ik vind hem wel tof eigenlijk, lekker duistere film. Ashton Kutcher speelt erin mee
Zie je Check die Films!!! - Part III ofzo
Goeie film idd, toch blijf ik erbij dat er plot holes inzitten. Maar ik heb geen zin om em nog een paar keer te kijken om erachter te komen.
___________________
Jul-27-2004 06:36
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
nou de hele film klopt eigenlijk niet! het hele concept is goed maar wordt niet realistisch uitgebeeld omdat onmogelijk is een film! daarbij wordt het concept op bepaalde momenten echt helemaal op de hak genomen (in de gevangenis bv)..
verder is het geen slechte film maar superieur zoals soms werd verwezen is hij zeker niet!