|
Klein verslagje van een top weekend.
Na een gesloopte auto (mistlampunits + spiegels gerooft van me auto) aangetroffen te hebben had ik op een kut avond gerekend, maar dat viel reuze mee.
Avond zoals gewoonlijk gestart in de Kings Arms op Scheveningen, wedstrijdje kijken. Zoals bij iedereen een hoop stress. Maar de opluchting + ontlading na de overwinning was groot. Zoals de onderstaande pics wel aantonen:
Kurhouseplein verlichten + onder de rook zetten
Ik en me stapkameraad
Vervolgens een verjaardag gevierd in de Kings om rond een uur of kwart over 1 naar het centrum te rijden. En daar begon de ellende, stad hermetisch afgesloten voor auto, dus we konden hem niet gratis in de parkeergarage zetten, auto moest dus bij het Westeinde Ziekenhuis gezet worden. Stukkie lopen, overal ME en politie aanwezig. Met wat voorkennis zijn we met een flinke boog de ellende voorbij gelopen om bij de Asta een rij te zien staan. Tien a 15 minuten gewacht en de regen begon aardig door te zetten, kwam een vriendin van ons, die in de Asta werkt aangereden op de fiets. Nadat we haar heel lief hadden aangekeken, mochten we binnen. Gelijk wilde ze gastenlijstplekken regelen, aangezien we al kaartjes hadden, kregen we ons geld terug 
Helaas door de perikelen in de stad + rij een uurtje van Markus gemist, maar wat wassie vet bezig zeg. Helemaal top. Een hoop TA'ers gezien natuurlijk, altijd gezellig. Wederom kunnen lachen om Zehra die Perry aan het stalken was 
Armin draaide zoals gewoonlijk een lekker set, maar heb beter van hem gehoord. Helaas ging om 5 uur mijn stapmaatje naar huis, want hij moest vandaag weer werken. Besloot om te blijven, aangezien er genoeg TA'ers waren. Die helaas bijna allemaal na Armin zijn setje zijn weggegaan. Aangezien ik nog wel trek had in een afsluiting van Markus, heb de ochtend alleen voortgezet en hier heb ik zekers geen spijt van Markus draaide SUPER. Om 7:20 was het afgelopen en met een voldaan gevoel, ben ik op me gemakkie naar de tramhalte gelopen en om 7:35 kwam daar de eerste tram, die mij naar huis heeft gebracht.
Rond een uur of 13:30 schoot ik wakker en had eigenlijk wel zin om naar Parkpop te gaan. Daaro heb ik tussen 14:30 en 19:15 lekker in het zonnetje gezetten/gelegen:

Down-Under was da bomb
|