|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wij (= Xilver, Zehra, Mysteria en ik) komen dus met de auto, geen idee wanneer we aankomen, maar Z wou er in ieder geval al vroeg zijn... |
yep kwil al om 23u binne zijn... whiiiiiiiiiiiiii FEESTJEUHHHHHHH
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
|