|
Bij mij zowat het zelfde verhaal als de meesten ...
Armin was vooral ambi ...
klote kerels op podium
die kerel in het blauw , de ambi man van versuz , heeft om 1.30 ook staan draaien op het MINI podium, heeeel slecht btw :-)
en dat podium vond ik erbarmelijk, typisch belgie was wel dat de 2 podia achteraan drie dubbel zo groot waren als deze van versuz en stubru/moveX , rararara , podia waren van Kozzmozz en Starwarz....
Parade zelf trok op geen zak ...maar hou u vast , ik heb een maat in de organisatie en de parade is 99% zeker in Luik volgend jaar !!! dus bar bar bar slecht waarschijnlijk , remember 2 jaar geleden maar dit zijn wat voorbaarig natuurlijk, velen hebben geen zin om tot daar aftereizen ... bij mijn weten zeer kleine avuenekes ...reden waarom luik wou hij mij niet zeggen ...
En de cijfers van de politie zijn grotendeels gebaseerd op de inkom van de afterparty ( 144.OOO kaartjes )
Maar de techno hing zwaar mijn botten uit na een uurtje of 2 en gingen nr huis wat bleek , de bussen begonnen pas te rijden om 4 u ( was toen 1.30 . Geen enkel taxi bedrijf was bereikbaar ! + enkel proximus netwerk was bereikbaar ... resultaat je staat al heel de dag te dansen en te lopen en dan mag je 10 km TE VOET wandelen nr je kot ...gelukkig hebben we nog een bus kunnen nemen voorbij de dampoort :s
|