Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by moogwai
Ik heb ook een half uur in R'dam liggen rondrijden

zo jij hebt wel een supersonisch moderne wagen, of niet?

Old Post Aug-15-2004 11:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sanderheijnen2
Junior tranceaddict

Registered: May 2003

Wist eigenlijk wel dat de nieuwe above & beyond met silence zou komen maar vroeg m voor de zekerheid wel ff aan bij Armin. Zei tegen m dat ik zeker wist dat de hele tent op z n kop zou staan. Eh, ja hoor! Iedereen werd echt helemaal leip!!!!
Heb de hele avond eigenlijk boven gestaan met top uitzicht op de vloer. Muziek was al hard genoeg daar en lekker de ruimte. Varen was niet veel van te merken binnen maar buiten op het dek gaf het toch wel een relaxt idee.
Wij waren er zo rond 11 uur. Was lekker opwarmen met Remy maar vond m niet denderend. Marcus was zeker weer goed bezig en draaide platen die ik wilde horen. Maar als Armin dan komt weet ik weer waarvoor ik hier naartoe ga! Hij zet gewoon de tent op z n kop en er is niemand zo betrokken bij het publiek zoals hij. De sfeer was goed en Armin hakte gelukkig eens een keer niet zo door op het laatst. Opening met Junkie XL uiteraard kippevel 2004!
De beveiliging waren tenminste ook niet van die teringapen maar deden normaal.
Al met al zeer geslaagd feestje en waarschijnlijk mijn beste tot nu toe dit jaar!!!

Last edited by sanderheijnen2 on Aug-15-2004 at 12:35

Old Post Aug-15-2004 11:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for sanderheijnen2 Click here to Send sanderheijnen2 a Private Message Add sanderheijnen2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
zo jij hebt wel een supersonisch moderne wagen, of niet?

Als deze boodschappenwagen niet supersonisch is, dan weet ik het niet meer

Old Post Aug-15-2004 12:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

en waar/hoe/wat/wanneer is de ligstand dan??

Old Post Aug-15-2004 12:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
en waar/hoe/wat/wanneer is de ligstand dan??

eh...

Old Post Aug-15-2004 12:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyteam
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2004
Fantastisch feestje gewoon!!!
Zalig warm-up van Remy, een prachtige set van Markus (zoals we hadden verwacht natuurlijk , en de beste set die we ooit van Armin hebben gehoord!!!!
En dit alles op een perfecte lokatie! Schitterend!!!
Onze foto's staan op www.partyteam.be (zeker het 3de filmpke bekijken!! ;-))
Enjoy!!!

Old Post Aug-15-2004 15:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Partyteam Click here to Send Partyteam a Private Message Visit Partyteam's homepage! Add Partyteam to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sanderheijnen2
Junior tranceaddict

wordt er al gewerkt aan een tracklist?

Old Post Aug-15-2004 16:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for sanderheijnen2 Click here to Send sanderheijnen2 a Private Message Add sanderheijnen2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
wordt er al gewerkt aan een tracklist?

Het is toch nog niet uitgezonden...

En met mazzel is er al een tracklist, van die stakkertjes die er al een maken op het feest zelf...

Old Post Aug-15-2004 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

4 dj's on a boat:

1/2 Bouma-bros

Remy

Markus

Armin

Paparazzi was ook aanwezig met mega-camera:

Rotterdam by Night:

Leuk feessie:

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-15-2004 16:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sanderheijnen2
Junior tranceaddict

kan iemand me ff vertellen wanneer Armin weer in nl is voor een solo tje ofzo?

Old Post Aug-15-2004 16:15  Netherlands
Joost
Uhm Tss

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by sanderheijnen2
kan iemand me ff vertellen wanneer Armin weer in nl is voor een solo tje ofzo?

Toen ik de boot afging liep ik achter Armin, heb hem ff bedankt en gevraagd wanneer hij weer in NL zou zijn. Hij wist het zelf ook niet precies zei hij, "snel" was alles wat hij ervan kon maken

Old Post Aug-15-2004 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost Click here to Send Joost a Private Message Add Joost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tom Lont
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2000

OMG, wat een geweldig feest was dit. Super sfeertje, Mooie lokatie voor een feest, schone en voldoende wc's, redelijke drankprijzen, perfect geluid en goeie dj's. Remy vond ik erg lekker draaien, is me niet tegengevallen voor de eerste keer dat ik hem hoorde, mooie opwarmer. Markus draaide beter dan ik verwacht had, veel mooie platen gehoord. Heb hem zelfs nog ff gesproken, hele aardige vent, leuk dat hij gewoon tussen het publiek wachtte tot hij mocht draaien. En ja, Armin, man ik vraag mij elke keer weer af hoe je het voor elkaar krijgt om het dak er van af te krijgen. Wat een meesterlijke set weer Het publiek wat net als de vorige keer op de ocean diva erg leuk, niet teveel vreemde lui er tussen, top! Ook altijd leuk om bekenden tegen te komen. Ramona, Kelvin, Cyril, Emma, Kelly, jullie maken het feest altijd helemaal compleet

Old Post Aug-15-2004 16:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tom Lont Click here to Send Tom Lont a Private Message Add Tom Lont to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nogmaals Armin op een bootje !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTiƫsto - "Ancient History" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: