Varför drar tankarna mig till exorsisten? *undrar*
Jikes... whiplashskador! *lol*
___________________
Aug-25-2003 11:52
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by teski
Varför drar tankarna mig till exorsisten? *undrar*
Jikes... whiplashskador! *lol*
Hmmm, det började när jag hade satt igång att dansa regelbundet. Rörde mycket på huvudet. Sen började jag träna på att vrida allt jag kunde på det. En vacker dag när nån fet DJ droppade en fet låt så sare bara klick så gick det ett varv. Tyckte det var så coolt att jag gick hem och filmade det.
___________________
Aug-25-2003 13:12
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Vizay
de där e visserligen taget 2002 men jag ser inte så annorlunda ut nu så de får gå
Du ser ju nästan läskig ut.
Aug-25-2003 14:43
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by teski
Awww.. vad söt du är Nicke *kramar om*
Här har ni mig.. alla som bryr sig
Hej du... verkligen kul att vi fått hit en till tjej till SWETA... De e ju bara Glorie som är mer aktiv annars... Gaby har gått bort sig i progg nånstans
Som sagt... detta var en gammal tråd men jag ser ut som vanligt, bara att ta en titt på min avatar...
*skrattar* vad skoj att du tyckte om min närvaro här
Svårt nog att hitta tjejer som gillar trance där jag bor...
Finns inte en enda *skrattar*
Finns nästan ingen i hela sverige... vart sjutton gömmer sig alla? I underground studios och beatmixar?
He he he.. tha gurls will take over!!
___________________
Aug-25-2003 15:55
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
exakt.. hiiiimmllaaa kul med mer tjejer... saknas här
e ju nästan bara en enda stor bög hög här j/k
måste ta och försöka fixa fram en ny bild på mig nu
___________________
Daniel
Aug-25-2003 15:58
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by dbl
e ju nästan bara en enda stor bög hög här j/k
Och du tycker inte att det är mysigt längre?
Nästa gång kan du juh glömma att du får ligga underst.
Jag tror att alldeles för få tjejer är datanördar...det är ett problem...dom gömmer sig på skogsfesterna
___________________
Aug-25-2003 16:06
teski
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Falun
quote:
Originally posted by mindshooter
Hmmm, det började när jag hade satt igång att dansa regelbundet. Rörde mycket på huvudet. Sen började jag träna på att vrida allt jag kunde på det. En vacker dag när nån fet DJ droppade en fet låt så sare bara klick så gick det ett varv. Tyckte det var så coolt att jag gick hem och filmade det.
*skrattar* ha ha ha ha ha....
Jikes då kanske du kan lägga till detta i din reportoar med eld?
KOmmer dra massvis med folk
___________________
Aug-25-2003 16:22
teski
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Falun
quote:
Originally posted by mindshooter
Och du tycker inte att det är mysigt längre?
Nästa gång kan du juh glömma att du får ligga underst.
Jag tror att alldeles för få tjejer är datanördar...det är ett problem...dom gömmer sig på skogsfesterna
HA HA HA HA citerar igen för er som inte förstod tankegången: Nästa gång kan du juh glömma att du får ligga underst.
Och sedan kom: Jag tror att alldeles för få tjejer är datanördar...det är ett problem...dom gömmer sig på skogsfesterna
Jadu.. jag undrar varför de gömmer sig?
Rädd att hamna underst i en hög av killar kanske?
*skojade bara*
___________________
Aug-25-2003 16:38
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag tror att alldeles för få tjejer är datanördar...
hmmm....så du anser att man e datanörd om man hänger här på forumet och är tjej? bara undrar
___________________
Tom Cloud - Told You So
Aug-25-2003 16:39
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
jaja bilden var ändå inte så bra så jag var tvungen att leka lite... de e ju så skoj enjoy!