|
| quote: | Een wisselende ronde was voor velen ronde twaalf. Doelpunten waren kostbaar, nulhoudende verdedigers meest verdienend.
De zege ging dit keer naar vier users, RCHY, speert.flies, bigfatW00t en Terror17, allen scoorden 105 punten. Daaronder wederom meerdere users, Finkelstein en JAM, met 104 punten net niet op het grote podium. Ook Bazyx en qube808 kwamen met 103 punten daarvoor net tekort. In de top van het totaalklassement deed de top drie goede zaken. reffie, jappio en P8R lopen uit. Ook VerrekteZakHooi, op een gedeelde zevende plaats, TranceFool op de elfde plaats en maus-je, nu op de twaalfde plek, klommen door.
Bij de subleagues was de winnende goal het sterkst met 91 punten. Het versloeg nipt #filosofie - Vardar Koekepan. Andere teams volgden op afstand. In de stand blijft Il Mondo ondanks een slechte ronde aan de leiding, de concurrentie liep dankbaar in. Nummer twee Top 25 van vorig seizoen only ziet nog slechts een gaatje van zeven punten. Voorlopig is er nog steeds sprake van een duidelijke topdrie, voor een groep van achtervolgers.
Komende vrijdag (4 maart) wederom de deadline om 18:00 uur. Iedereen veel succes met wisselen en tot de volgende keer.
FOK!Managercrew
|
hehe zozo 2 eervolle vermeldingen deze week.. wie volgt?
tussenstandje in de poule:
| quote: | User Punten
Jappio 882
VerrekteZakHooi 853
TranceFool 844
qwertyplok 799
SnuggLe 788
Tim81 767
Kolkie 718
dj_spare 702
alexverheij 692
mr.marcello 690
Djeebie 631
ryo-TA 625
spleetoog 587
JhonnyEnglish 555
jploveparade 505
MadDorito 433
Fulcrum_X 345
DonaldDuck1 46
|
|