Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by LoginZ
pareil grève de TA jusqu'à dimanche, je veux pas cliquer sur un post qui parle de TiC déjà que ça déborde dans toutes les signatures

un indice : Samedi c'était mieux que vendredi

Old Post Nov-03-2004 13:30  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by lol42
J'ai écouté la fin du 30 qui a l'air d'être bien mieux que celle de la veille. Il a passé plein de morceaux retro-trance. Je pense qu'il sait dit qu'il devait reveillé un peu son public vers la fin, peut-être qu'effectivement ça sait pas mal vidé la veille...

MDR. Crois-moi, on n'avairt aps besoin d'etre réveillés... Nan mais j'te jure !
Sinon, vais peut-etre partir de Lille moi aussi...enfin...si j'y vais...si mon pote m'appelle...

Edit ; je n'y vais pas. ce n'était vraiment pas raisonnable dtf.

+ 800 Vinyles à vendre

Last edited by Insigma on Nov-03-2004 at 15:13

Old Post Nov-03-2004 14:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

il ny a plus de place ds nos voiture et il nya pa de billet en rab,je sui vrément dsl stan
pourtant jaurai vraiment bien aimé ke tu vienne avec nous

Old Post Nov-03-2004 19:13  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Je serai à Hasselt à 22h.

Si vous faites un petit qqc avant, appelez-moi et je partirai plus tôt (je suis près de Liège à partir de 16h chez un ami).

Pas grand chose à ajouter, vous avez mon number.

D'ici là, bonne fin de semaine.

Old Post Nov-04-2004 15:23 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

on te tient au courant quand on leave paris.

je pense qu'on se fera un mac dalle avant, si on est pas trop à la bourre.

++

Et bonne semaine aussi.

P.S : Chouk' => j'avais oublié Seb' dans les préparatifs.

Old Post Nov-04-2004 15:26 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by LoginZ
P.S : Chouk' => j'avais oublié Seb' dans les préparatifs.

Oui c'est vrai

Seb : Check PM

Old Post Nov-04-2004 16:05  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ibiza 28
tranceaddict in training

Registered: Sep 2004

J - 2
rendez-vous a asselt
j ai hate d y etre
quelqu un peu me dire ou ce situ l arena car mappy me le trouve pas
je vous remairci par avence

Last edited by ibiza 28 on Nov-04-2004 at 19:35

Old Post Nov-04-2004 19:00  France
Click Here to See the Profile for ibiza 28 Click here to Send ibiza 28 a Private Message Add ibiza 28 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Ca m'a l'air d'etre une sacrée organisation...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-04-2004 19:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by choukri
Oui c'est vrai

Seb : Check PM

Pas de PM car je t'ai eu au tel, sinon tout est PRESQUE dans la poche , j'ai les dents qui crépitent

Old Post Nov-04-2004 20:19  France
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by ibiza 28
J - 2
rendez-vous a asselt
j ai hate d y etre
quelqu un peu me dire ou ce situ l arena car mappy me le trouve pas
je vous remairci par avence

ben moi il me l'indique, il suffit de taper l'adresse de l'arena qui est: Gouv. Verwilghensingel 70 à HASSELT Belgique. Voila.

Old Post Nov-04-2004 22:15  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

40 minutes de marche, youpi!

Old Post Nov-04-2004 22:53  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

Ca y est le jour J est tres tres proche! Je suis excitee comme une petite puce, vivement demain soir!!!!!

J'espere voir chacun d'entre vous pdt la soiree, vu qu'il n'y a qu'une seule salle et que c'est pas non plus immense, je pense qu'on se croisera a un moment donne ou a un autre En tout cas, moi je serai (avec Aghnär) sans doute entrain de danser le plus pres possible de Tiesto.

Old Post Nov-05-2004 13:12  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 06/11/2004 - Ethias ArenA, Hasselt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID This Track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSubsunday - "No Good" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:52.

Forum Rules: