Originally posted by callme
I've always meant to ask this....who the fuck are you? I mean i have never heard of you or the 5 friends you have on your myspace. Official info : chokeonit
Oct-23-2004 18:46
HardKiller
EDM Addict
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by bobba lou
Nice videos, good work.
and wtffff was that Ozgur can remix of wave force?????
Yup
Oct-23-2004 18:49
bobba lou
you need some activator
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by HardKiller
Yup
Son of a bitch....Mark pappas and the Ozgur Can mix have not let me down at all.......I need to hear this....again and again..
Originally posted by callme
I've always meant to ask this....who the fuck are you? I mean i have never heard of you or the 5 friends you have on your myspace. Official info : chokeonit
Oct-23-2004 18:53
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Vind het wel jammer dat ik er nu niet bij was. Maarja volgende week Tiesto de HELD2x!
En verder ben ik nu erg licht in mijn hoofd want na het zien van die foto schoot zo'n beetje al mijn bloed richting mijn edele deel. GVD denk dat het er nog wel dagen blijft zitten ook.
quote:
Originally posted by Matthijs
Het is al bijna weer tijd voor het volgende Armadafeestje zo langzamerhand geloof ik, maar mag ik toch ook nog even zeggen dat ik het weer een superfeestje vond!? Een heleboel bekende gezichten weer gezien, was gezellig!
Oh en nog even een kijkersvraag; welke van de 129 foto's van JP zijn tot nu toe verreweg het meest bekeken?
op 2... Esrem en haar zusje + vriendin met 58 views
op 1... zusje + vriendin van Esrem met Partyhardy met 60 views!!!
WTF dus echt gefrustreerde pubers hier die geilen op meisjes van 16 en 17
Oct-23-2004 19:00
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Remy D
En verder ben ik nu erg licht in mijn hoofd want na het zien van die foto schoot zo'n beetje al mijn bloed richting mijn edele deel. GVD denk dat het er nog wel dagen blijft zitten ook.
jullie NLTA's zijn hilarisch
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Esrem
WTF dus echt gefrustreerde pubers hier die geilen op meisjes van 16 en 17
Dat durfde ik zelf niet te zeggen, maar ik denk dat je mijn voorzet goed hebt ingekopt...
Oct-23-2004 19:12
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Welnee, de vrolijkheid op hun gezichten werkt gewoon aanstekelijk en daarom worden de pics vaak bekeken
Oct-23-2004 19:15
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by jp
Welnee, de vrolijkheid op hun gezichten werkt gewoon aanstekelijk en daarom worden de pics vaak bekeken
Het heeft wel indruk gemaakt of niet JP???
Echt heel cool om alle positieve berichten hier te lezen, en net als ik heb ik me ook erg vermaakt. Het was 1 groot feest!!
Ozgur Can had echt een topset vond ik. Armin begon ook erg lekker, alleen ik vond het bij Perry toch eigenlijk wel leuker. Jammer dat het daar een beetje slecht aangekleed was en dat bijna alles wat daar met geluid te maken slecht was.
En Markus heeft me ook deze keer weer niet teleurgesteld!
En Signum hield me wakker tot het eind.
Sfeer was echt top, leuke mensen, en Perry en Ozgur zijn ook echt cool!
Oct-23-2004 19:33
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Na het lezen van al de posts en het zien van de pics ga ik steeds meer balen dat ik niet ben gegaan