|
| quote: | Originally posted by arno
Waar blijven trouwens de reacties uit de moslim wereld?
Ik heb al heel de dag mn tv aanstaan, maar heb nog geen imam of iets in die richting gezien die deze moord afkeurt.
Alleen net op ned1 was een ingeburgerde turk die het er niet mee eens was, maar als ik dan zo de reacties op islamitische fora lees..... |
Waar wil je heen? Die ingeburgerde turk telt dan niet mee met z'n mening? Tijdens het journaal en netwerk zijn genoeg islamieten aan het woord geweest die de moord afkeuren en ook vinden dat er wat aan het extremistische deel binnen de islam gedaan moet worden.
En als je sommige reacties van nederlanders leest, zoals dat condoleance register dat jp postte, dan zijn die net zo erg als die reacties op die islamitische fora.
| quote: | Originally posted by arno
En dan zegt iedereen wel steeds "zo zijn ze niet allemaal", maar laat het niet rotte deel dan eens opstaan, want ook zij moeten toch inzien dat het zo niet langer kan. Of horen we niks omdat het rotte deel toch groter is dan alle linkse knakkers al jaren blijven beweren. |
Je denkt toch niet dat het rotte deel gaat opstaan en gaat zeggen, sorry jongens, we zijn idd te ver gegaan. Het is de overtuiging van die lui dat ze juist bezig zijn. Bij netwerk werd geopperd dat moslims kritischer ten opzichte van hun eigen religie moeten worden, de uitwassen eruit halen. Maarja, dat lijkt me ook makkelijker gezegd dan gedaan.
| quote: | Originally posted by Dj_RV
het gezeik over typfouten en op logische woede uitspraken moet nou is godverdomme kappen want we gaan weg van het hele onderwerp. al dat politiek correcte gelul word ik echt scheitgeil van,rot op met dat studenten nivo gelul. op harde posts van mij en donna en misschien nog een paar word nauwelijks op gereageerd omdat wij net weer wat genuanceerde reageren en het dan te veel moeite kost om die opvattingen naar beneden te halen. De reactie van Siesta/HB en half nederland is GODVERDOMME LOGISCH!! En dat gelul met van : moet je niet bij mij in de buurt roepen blablabla. STFU! Ik ben godverdomme tussen al die gasten opgegroeid in Bos en Lommer en daarna Nieuw Sloten en ken ze vrij goed. En al die asociale tering lijers die er tussen lopen mogen allemaal oprotten. En dat er correcte tussen zijn weet ik als geen ander en die denken er PRECIES het zelfde over. Gewoon kappen met het gekanker op reacties van de NEDERLANDSE jeugd.
En al helemaal met gemeuk over tiepfouten,dan ben je echt triest. |
Sorry, maar roepen dat wij het opnemen voor die slagers en dat wij niet inzien dat er niks fout is is bullshit. Natuurlijk lopen er asociale teringlijers tussen en natuurlijk moeten die oprotten, net als dat asociale nederlandse teringlijers moeten oprotten. Alleen ik heb niet het idee dat ik een kant en klare oplossing voor het probleem heb.
Waar wel tegenin wordt gegaan is dat hersenloze geblaat dat ze allemaal moeten opzouten en dat het een pot nat is, daar los je niks mee op.