Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by arno
Waar blijven trouwens de reacties uit de moslim wereld?
Ik heb al heel de dag mn tv aanstaan, maar heb nog geen imam of iets in die richting gezien die deze moord afkeurt.
Alleen net op ned1 was een ingeburgerde turk die het er niet mee eens was, maar als ik dan zo de reacties op islamitische fora lees.....

Waar wil je heen? Die ingeburgerde turk telt dan niet mee met z'n mening? Tijdens het journaal en netwerk zijn genoeg islamieten aan het woord geweest die de moord afkeuren en ook vinden dat er wat aan het extremistische deel binnen de islam gedaan moet worden.
En als je sommige reacties van nederlanders leest, zoals dat condoleance register dat jp postte, dan zijn die net zo erg als die reacties op die islamitische fora.

quote:
Originally posted by arno
En dan zegt iedereen wel steeds "zo zijn ze niet allemaal", maar laat het niet rotte deel dan eens opstaan, want ook zij moeten toch inzien dat het zo niet langer kan. Of horen we niks omdat het rotte deel toch groter is dan alle linkse knakkers al jaren blijven beweren.

Je denkt toch niet dat het rotte deel gaat opstaan en gaat zeggen, sorry jongens, we zijn idd te ver gegaan. Het is de overtuiging van die lui dat ze juist bezig zijn. Bij netwerk werd geopperd dat moslims kritischer ten opzichte van hun eigen religie moeten worden, de uitwassen eruit halen. Maarja, dat lijkt me ook makkelijker gezegd dan gedaan.

quote:
Originally posted by Dj_RV
het gezeik over typfouten en op logische woede uitspraken moet nou is godverdomme kappen want we gaan weg van het hele onderwerp. al dat politiek correcte gelul word ik echt scheitgeil van,rot op met dat studenten nivo gelul. op harde posts van mij en donna en misschien nog een paar word nauwelijks op gereageerd omdat wij net weer wat genuanceerde reageren en het dan te veel moeite kost om die opvattingen naar beneden te halen. De reactie van Siesta/HB en half nederland is GODVERDOMME LOGISCH!! En dat gelul met van : moet je niet bij mij in de buurt roepen blablabla. STFU! Ik ben godverdomme tussen al die gasten opgegroeid in Bos en Lommer en daarna Nieuw Sloten en ken ze vrij goed. En al die asociale tering lijers die er tussen lopen mogen allemaal oprotten. En dat er correcte tussen zijn weet ik als geen ander en die denken er PRECIES het zelfde over. Gewoon kappen met het gekanker op reacties van de NEDERLANDSE jeugd.

En al helemaal met gemeuk over tiepfouten,dan ben je echt triest.

Sorry, maar roepen dat wij het opnemen voor die slagers en dat wij niet inzien dat er niks fout is is bullshit. Natuurlijk lopen er asociale teringlijers tussen en natuurlijk moeten die oprotten, net als dat asociale nederlandse teringlijers moeten oprotten. Alleen ik heb niet het idee dat ik een kant en klare oplossing voor het probleem heb.
Waar wel tegenin wordt gegaan is dat hersenloze geblaat dat ze allemaal moeten opzouten en dat het een pot nat is, daar los je niks mee op.

Old Post Nov-02-2004 21:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Donna
Misschien de koran eens lezen?

Ja en dat heb jij natuurlijk ook gedaan!

Old Post Nov-02-2004 21:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Jij bent constant bezig mensen persoonlijk te bestoken maar wijst nu met je vingertje naar mij omdat ik jouw gedrag nu tegen jou richt,spiegeltje,spiegeltje.

Ik heb je misschien 2 jaar niet gesproken maar ik lees toch replies,spreekt voor zich,en als je zo niet gezien wilt worden moet je dat gedrag niet tonen,actie->reactie.

Ik heb niet gezegt dat ik jou ken,waar lees je dat.

Verder word ik niet persoonlijk als ik mensen om hun mening vraag in een discussie waar meningen gedeeld en besproken worden en een aantal mensen eigenlijk alleen aanvalt op de mening van een ander maar zelf geen statement neerzet.

En nog steeds heb je je mening niet gegeven en zeg je dat ik die zelf maar moet bedenken omdat ik je zo goed ken.....
Wat is er nu zo erg aan die vraag,je hebt toch wel een mening neem ik aan?

Old Post Nov-02-2004 21:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

*edit*

Ach laat ook maar....

Old Post Nov-02-2004 21:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

quote:
Originally posted by total woot
Ja en dat heb jij natuurlijk ook gedaan!

Uhmmmm en waarom niet?
Gedurende mijn opleiding tot verpl.k. heb ik me door de nodige theories van verschillende geloofsovertuigingen moeten worstelen aangezien ons land zich zo gruwelijk aanpast aan al deze overtuigingen.
Wij moeten immers weten hoe om te gaan met ziekte en dood zodat we dit met respect kunnen behandelen.
Zo mogen wij bv de ogen niet sluiten van iemand die net overleden is van de islam,wat we bij anderen wel doen,wordt een hindoe zittend in zn kist begraven en draaien surinamers een periode na het overlijden alle spiegels in huis om,etc etc.

Omdat jij je daarin niet hebt verdiept wil niet zeggen dat een ander dat ook niet doet..

Old Post Nov-02-2004 21:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

quote:
Originally posted by SnuggLe
*edit*

Ach laat ook maar....

erg makkelijk

Old Post Nov-02-2004 21:25  Netherlands
total woot
WooT

quote:
Jij bent constant bezig mensen persoonlijk te bestoken maar wijst nu met je vingertje naar mij omdat ik jouw gedrag nu tegen jou richt,spiegeltje,spiegeltje.

Ik heb je misschien 2 jaar niet gesproken maar ik lees toch replies,spreekt voor zich,en als je zo niet gezien wilt worden moet je dat gedrag niet tonen,actie->reactie.

Ik heb niet gezegt dat ik jou ken,waar lees je dat.

Verder word ik niet persoonlijk als ik mensen om hun mening vraag in een discussie waar meningen gedeeld en besproken worden en een aantal mensen eigenlijk alleen aanvalt op de mening van een ander maar zelf geen statement neerzet.

En nog steeds heb je je mening niet gegeven en zeg je dat ik die zelf maar moet bedenken omdat ik je zo goed ken.....
Wat is er nu zo erg aan die vraag,je hebt toch wel een mening neem ik aan?

Je maakt een discussie persoonlijk op t moment dat je komt met opmerkingen in de zin van "daar heb jij wel vaker een handje van".

En mijn mening? wat denk je zelf?
Natuurlijk vind ik het gruwelijk erg wat gebeurt, moet ik dat uitleggen?

Ik kan me alleen helemaal kapot ergeren aan mensen die in het wilde weg compleet ongenuanceerde opmerkingen in t rond slingeren. Daarmee los je helemaal niets op, sterker nog, daarmee maak je de zaak alleen maar erger.

Old Post Nov-02-2004 21:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

En waarmee zouden dit soort dingen dan wel opgelost kunnen worden?

En dat jij je zo aangevallen kunt voelen door 1 opmerking terwijl je zelf ook mensen dom noemt..

Old Post Nov-02-2004 21:27  Netherlands
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Waar wil je heen? Die ingeburgerde turk telt dan niet mee met z'n mening? Tijdens het journaal en netwerk zijn genoeg islamieten aan het woord geweest die de moord afkeuren en ook vinden dat er wat aan het extremistische deel binnen de islam gedaan moet worden.
En als je sommige reacties van nederlanders leest, zoals dat condoleance register dat jp postte, dan zijn die net zo erg als die reacties op die islamitische fora.

Zijn mening telt, maar in mijn ogen komt de mening van een geintergreerde turk uit een andere hoek dan die van een radicale imam.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Nov-02-2004 21:28  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:

Dat is nou net de million dollar question. Als je het antwoord weet heb je de oplossing. "de rotte ertussen uithalen en het land uitflikkeren" wil ik geen oplossing noemen, aangezien dat toch niet uit te voeren is...

Old Post Nov-02-2004 21:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

quote:

En dat jij je zo aangevallen kunt voelen door 1 opmerking terwijl je zelf ook mensen dom noemt..

Zeg ik dat ik een oplossing heb? als je dat even zou willen quoten, dan mag je ook gelijk laten zien waar ik mensen dom noem...

Old Post Nov-02-2004 21:30  Netherlands
Donna
Elitist

quote:
Originally posted by total woot
Ik kan me alleen helemaal kapot ergeren aan mensen die in het wilde weg compleet ongenuanceerde opmerkingen in t rond slingeren. Daarmee los je helemaal niets op, sterker nog, daarmee maak je de zaak alleen maar erger.

"De tering zeg, wat ben jij een ontzettende kneus, afgezien van de spelfouten ben je echt zo ontzettend DOM aan het generaliseren dat ik er eigenlijk niets zinnigs op kan zeggen" <<

Old Post Nov-02-2004 21:32  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha zen after party id #2... [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMaor Levi - Reflect [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:48.

Forum Rules: