|
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hahaha lolbroek , nou deze jongens ken ik niet zo goed, maar weet wel dat ze een leuk plaatje hebben gemaakt: Tjoeke Tjakke, "en je linkervuist naar voren, en je rechtervuist naar voren, en dan ff door je knienenn ennnne tjoeke tjake tjoekje tjakke TJAAA" :
maare ik wordt gvd elke x afgerekend op me apres ski avonturen he Ik draai ook nog trance hooor grrr en club en urban enzo. tegenwoordig sowieso bijna geen apres ski meer, apres ski is neergaande, verzadigingsfase, apres ski word ik underground nu |
Hahahah dat nr deden ze ook 3x 
Rustig maar, respect voor da Apres ski, en ook respect voor jou als dj. Want anders had je het niet geschopt tot dat TranceClassics feestje. Geen slecht woord over apres ski hoor, dat was allemaal een beetje ouwehoeren 
|