De skickar ju inte till Sverige, och om man vill skicka till en kompis/släkting i t.ex. Finland så måste man ha ett Visa kort som är kopplad till banken i Finland och det har jag inte.. =/
Jan-25-2005 18:16
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by P4z!
De skickar ju inte till Sverige, och om man vill skicka till en kompis/släkting i t.ex. Finland så måste man ha ett Visa kort som är kopplad till banken i Finland och det har jag inte.. =/
Vet inte om Finland har något speciellt men jag skickade till Holland och jag behövde inte ha något kopplat till deras banker.
Dock så måste man ha rätt mycket information om personen du skickar till, typ bankens namn, bic kod heter det tror jag samt adress till personen du skickar till.
Jan-25-2005 19:24
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by jofawe
Rank1 ääääger!
Piet på 2004 var ju nått av en höjdpunkt enligt mig =)
han ägde på mondo i sommras också.. fysatan vilket drag det var!
man blev ju hyffsat sugen efter den där videon :/
Jan-25-2005 19:44
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Time table för "In charge" finns nu på Marco V's hemsida:
22:00-00.00 M.I.K.E.
00:00-00.30 Filterheadz (live)
00:30-04:00 Marco V
04:00-05.30 John '00' Fleming
05:30-07:00 Igor S
Sedan har den här timetablen för "main" spridits internet oxå.. O den låter väl inte helt otänkbar!
22:00-23:00 Ronald van Gelderen aka Kid Vicous
23:00-23:45 Eddie Halliwel
23:45-00:15 Eddie Halliwell + Judge Jules
00:15- 01:00 Judge Jules
01:00- 01:30 Rank 1 (live)
01:30-02:45 Ferry Corsten
02:45-04:15 Armin van Buuren
04:15-05:45 Johan Gielen
05:45-07:00 Yoji Biomehanika
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Feb-03-2005 16:31
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by jeremy1984
Time table för "In charge" finns nu på Marco V's hemsida:
22:00-00.00 M.I.K.E.
00:00-00.30 Filterheadz (live)
00:30-04:00 Marco V
04:00-05.30 John '00' Fleming
05:30-07:00 Igor S
Sedan har den här timetablen för "main" spridits internet oxå.. O den låter väl inte helt otänkbar!
22:00-23:00 Ronald van Gelderen aka Kid Vicous
23:00-23:45 Eddie Halliwel
23:45-00:15 Eddie Halliwell + Judge Jules
00:15- 01:00 Judge Jules
01:00- 01:30 Rank 1 (live)
01:30-02:45 Ferry Corsten
02:45-04:15 Armin van Buuren
04:15-05:45 Johan Gielen
05:45-07:00 Yoji Biomehanika
Hmm.. ser ut å bli en bra kväll detta
Feb-03-2005 16:45
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Ålrajjt, inga konstigheter här inte!
Redan spikat shcema:
22:00-00.00 M.I.K.E
00:30-01:00 Marco V
01:00- 01:30 Rank 1 (live)
01:30-02:45 Ferry Corsten
02:45-04:00 Armin van Buuren 04:00-05.30 John '00' Fleming
05:45-07:00 Yoji Biomehanika
Om dessa time tables stämmer blir jag superlycklig!
Kunde inte blivit bättre för min del
Kommer garanterat springa en del mellan Marco V och Ferry Corsten!
Last edited by SWE_TRANCE on Feb-03-2005 at 17:34
Feb-03-2005 17:26
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Ålrajjt, inga konstigheter här inte!
Redan spikat shcema:
22:00-00.00 M.I.K.E
00:30-01:00 Marco V
01:00- 01:30 Rank 1 (live)
01:30-02:45 Ferry Corsten
02:45-04:00 Armin van Buuren 04:00-05.30 John '00' Fleming
05:45-07:00 Yoji Biomehanika
Det där är precis som jag hade tänkt, förutom att jag vill se Halliwell en stund oxå
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Feb-03-2005 17:28
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
marco V tänkte visst spela hela natten han
Vilka från swe-ta blire som åker nu då, kan man inte göra en lista på dom alla?
Feb-03-2005 17:30
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by mr_fisken
marco V tänkte visst spela hela natten han
Vilka från swe-ta blire som åker nu då, kan man inte göra en lista på dom alla?
Enligt tidigare i tråden så kan jag få fram följande: