Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Remy D
Haha ja maar moet nog wel bijna 4 weken wachten (heb haar nummer ook nog niet) voor ik haar weer zie. Maar ze is dat wachten meer dan waard. Dus hopen dat alles goed gaat dan.
Kan wel begrijpen dat je het nog kut vind, ik baal ook nog wel van dat ene mokkel...
wat is dat nou joh remy met die 4 weken. Heb jij een 4 weken regel ofzo. 1 x daten en dan 4 weken wachten?
Jan-02-2005 18:04
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
jaaroverzicht:
- begin 2004 relatie beëindigd (van 1 jaar)
- paar maanden nix uitgevoerd met vrouwen
- toen heel veel scharrels (zoenen)
- 1 keer one night stand (met een stijve plank, blonde stomme doos; ik probeerde tevergeefs mijn lusten botvieren, helaas )
- en nu heb ik al bijna een maand een relatie met een geweldig meisje, totaal onverwacht, want ik had 2005 als een beestachtig jaar in de planning. Maar het jaar begint nu wel heel anders dan ik dus verwacht had.
___________________
blaat en nu stampen
Jan-02-2005 18:17
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Jappio
wat is dat nou joh remy met die 4 weken. Heb jij een 4 weken regel ofzo. 1 x daten en dan 4 weken wachten?
nee man, zo goed ken ik haar nog niet. Maar ze is een kennis van een vriend van mij en komt nu ook naar die Hardstyle feesten waar die hele vriendengroep van mij ook altijd is. Ik heb met oud en nieuw pas voor het eerst gesproken met haar en dat klikte wel. Dus zie haar hoogst waarschijnlijk weer bij Exqlusive Pavo en dan ga ik ervoor.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
Ik had met oud en nieuw besloten dat 2005 echt mij jaar zou gaan worden, maar op relatie gebied begint het echt kut! Op 4 januari al janken om n jongen...Laten we hopen dat ik dat voor dit jaar weer heb gehad...
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
Jan-04-2005 23:09
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Jan-04-2005 23:13
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amstelveen, Netherlands
Dank je
___________________
I'll break you, when you fall away
I'll kill you!!
waaaaaah... je hebt een tokkie aangeraakt!! is ze nou nog lelijker in het echt of..?
Jan-05-2005 00:50
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
mjah ze zijn vrij lelijk van dichtbij, kunnen zij ook niks aan doen. Die vader, gerrie ofzo heet ie, heeft nog minder IQ dan tanden; toen ie bij ons achter de bar bier ging tappen wilden die barmannen Hazes met 'm zingen (hun dachten, elke Amsterdammer kent dat) maar nee hij kende zelfs de vlieger niet. Toen werd het "we hebben de L we hebben de A - LALALALALALA - en dat begreep die gerrie wel, en mooi dat ie t vond, de rest van de tijd achter de bar stond ie daar maar lala laalalala lalala
Originally posted by Esrem
Ik had met oud en nieuw besloten dat 2005 echt mij jaar zou gaan worden, maar op relatie gebied begint het echt kut! Op 4 januari al janken om n jongen...Laten we hopen dat ik dat voor dit jaar weer heb gehad...
Maar je had het toch zelf verbroken? Of was dit weer een ander projectje?
___________________
Allemaal gelul!!
Jan-05-2005 12:48
Daveje
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Amsterdam, Holland
zijn ook wel een stelletje vage figuren... we kent de vlieger nou niet ,