|
Eiiiiii waar was je nou.....deze avond was zoveel beter als in de Asta.....
| quote: | Originally posted by jp
Het is toch simpel. Een leuke avond is een combinatie van factoren: leuke mensen, goede muziek, aangename locatie etc etc
|
Bovenstaande quote van JP ging geheel op deze avond.....Panama heeft gewoon weer eens bewezen dat het toch wel één van de vetse clubs in NL is. Eindelijk hebben ze ook de temperatuur op orde, ondanks een springnichtende massa, werd het niet warm....pluspunten dus....want ik heb het anders meegemaakt tijdens Invited. Daarbij kwam ook nog dat we rond half twaalf drie stoelen en een tafeltje hadden gescoord naast de rechterbar met zicht op de dansvloer....dus daar heb ik voornamelijk gechilld en genoten van de muziek, biertje erbij, mensen checken op de dansvloer, enige wat ontbrak was een dikke cubaan.....
Het publiek was ook super chill, leuke mensen die voor een leuke avond met Tiesto kwamen, zoals voorspelt alleen maar mensen die voor de muziek kwamen. En het was niet TE druk.
Tiesto had het ook meer naar zijn zin volgens mij, want hij draaide een veel beter setje als vrijdag en je zag duidelijk dat hij het naar zin had. Veel ISOS 4 stuff natuurlijk, maar ook een paar gouwe ouwe van de overige ISOS, hadtie wat mij betreft meer mogen draaien.....mixwerk daarentegen was zo nu en dan wel weer zuig, maar ja je kan niet alles hebben. Tiesto heeft in iedergeval weer wat pluspunten bij mij erbij.

Down-Under was da bomb
|