Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
stampertje
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

Shit man hij doet ut nu niet meer hopelijk doet ie ut straks wel weer. Zo niet kunnen de genen diem wel hebben ff sharen op audiogalaxy of kazaa??

Je doet dan een hoop mensen een plezier!! massols

Old Post Feb-04-2002 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig...

Old Post Feb-04-2002 17:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leander
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Kan iemand mij AJB een link sturen waar de set is te downloaden....
Ik was er en het was zo tof

Old Post Feb-04-2002 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Leander Click here to Send Leander a Private Message Visit Leander's homepage! Add Leander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by T.H.C.
nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig...

misschien was ik dat wel

maar als ik het was; maakt niks uit ik weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had

Old Post Feb-04-2002 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by tijs08

misschien was ik dat wel

maar als ik het was; maakt niks uit ik weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had

Ok, het ging me meer om wie dat was...vind ik een beetje irritant dat ik geen namen heb onthouden.

Old Post Feb-04-2002 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Registered: Jan 2001

quote:

Ok, het ging me meer om wie dat was...vind ik een beetje irritant dat ik geen namen heb onthouden.

De meeste kan ik ook niet onthouden, dus dat maakt niet uit. Alleen de mensen die er op dat moment echt uitspringen kan ik onthouden. Smirnoff en onze priester zal ik nooit meer vergeten.

Old Post Feb-04-2002 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Robvef

De meeste kan ik ook niet onthouden, dus dat maakt niet uit. Alleen de mensen die er op dat moment echt uitspringen kan ik onthouden. Smirnoff en onze priester zal ik nooit meer vergeten.

Tja..... ik kan me nog wel vaag wat voor de geest halen, heb ik toevallig met jou vooraan staan lullen tijdens Mark Norman - Overkill
????? Dacht het wel hé ???

greetzz... smirnoff !!!!

Old Post Feb-04-2002 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Smirnoff

Tja..... ik kan me nog wel vaag wat voor de geest halen, heb ik toevallig met jou vooraan staan lullen tijdens Mark Norman - Overkill
????? Dacht het wel hé ???

greetzz... smirnoff !!!!

Je hebt d8 ik toen met mij zitten lullen...tijdens een redelijk lomp nummer...je was toen lekker vaag aan het doen

Greetz Muppet

Old Post Feb-04-2002 19:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Muppet

Je hebt d8 ik toen met mij zitten lullen...tijdens een redelijk lomp nummer...je was toen lekker vaag aan het doen

Greetz Muppet

Ow, kan best wel ik ken alleen (een beetje) namen maar het hoofd wat erbij hoort kende ik niet !!

Old Post Feb-04-2002 19:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TheJay
tranceaddict in training

Registered: Feb 2002

11. Flash - The day after

ps. Bellie hoop dat je net zo'n goeie avond als ik heb gehad..

Old Post Feb-04-2002 19:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for TheJay Click here to Send TheJay a Private Message Add TheJay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

Waar was die meeting nou precies???

Om iets na enen met Pipi richting de meetingplek gelopen, links dat halletje door gelopen nadat je de trappen van de tribune op bent gekomen.... helemaal niemand daar!

Half uur later komen we Partyhardy en ook Remy D tegen.... blijkt die meeting aan de RECHTERKANT te zijn geweest als je de tribune opkomt?!?!

Beetje jammer... maar al met al een WERELDS feest!!!

Old Post Feb-05-2002 08:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

nu dan eindelijk een report van mij
we stonden rond kwart over 10 binnen, alles was perfect geregeld, we konden zo naar binnen, gratis garderobe en gratis toilet! muntjes gehaald meteen bij binnenkomst. Toen we dus de zaal in liepen hing er een groot doek voor Tiesto, dat was wel grappig en natuurlijk helemaal om de climax 2 uur later rond kwart over 12 te vergroten!

Wat me meteen al bij binnenkomst op viel was de relaxte sfeer die er hing, echt heel aardige mensen en bij de wc's werd ik zelfs meerdere keren gewoon voor gelaten!
Vrij in het begin kwam ik Sander & Sido al tegen, die stonden al lekker te partyen! En toen hoorde ik van hun dat wanneer het doek zou vallen dat Magik Journey gedraaid zou worden dus ik was echt super benieuwd naar de ontknoping en die was echt suuuuper! Vuurwerk, licht, alleen maar smiley faces rondom mij! echt zoo cool! ik ben benieuwd wanneer die op televisie wordt uitgezonden!

Toen liep ik rond kwart voor een op de tribune kom ik little theseus al tegen! echt master! en om 1 uur richting de meeting waar ik eerst nog fout liep en niemand zag maar toen zag ik ineens Robvef en toen wist ik dat ik goed zat! Heel veel relaxte ta-ers ontmoet! Tijs08, die ik daarna nog meerdere malen ben tegen gekomen, echt relaxt mee staan partyen! die maat van je was ook chill,
quote:
Originally posted by tijs08

En my man PartyHardy jezus, relaxed feestje ofnieee ! oja nog ff over solarlevel... ik geeft er 25 piekies voor

hehe dat je dat nog onthouden had man!! ik stuur je wel ff een pm.

En toen stond er bij de meeting ineens een reus voor me jaja.... Petrus dus! echt lache die vent! zo gek als een deur! ben hem daarna nog ff tegen gekomen, toen was zijn zakje inmiddels op, lol

quote:

haha ja, dat was ik dat was lache de T,H en de C stonden voor onwijs moeilijke woorden (die kan ik me al niet meer herinneren) en dat waren drugs legde je me uit, maar wat je verder nog allemaal erover vertelde dat weet ik helaas niet meer

Verder kan ik me nog herinneren dat ik Muppet heb gezien, Donna Remy D, en uiteraard Blighty! en toen hoorde we ineens The Space Between en toen gingen we weer snel de zaal in

Ik vond Jan Johnston ook echt super (en Tiesto kon toen ff chillen) en wat ik ook echt lache vond waren die 2 momenten met die zilveren en oranje snippers, echt super!

Al met al dus echt een van de beste party's ooit, vooral door de sfeer die er was, de perfecte muziek en de locatie vond ik ook super gezellig! Dus iedereen bij deze bedankt!!

quote:
Originally posted by Robvef
ok, dan alle foto's zijn online en te bewonderen op www.ikgahetjezeggen.com

heee Robvef! toffe pics man! echt heel cool!
en misschien leuk om weer even iedereens naam bij de foto te zetten want ik ben heel benieuwd wie er links onder aan staat die met die rood geverfde haren want met hem ben ik ook nog even super uit mijn dak gegaan!

ik sta derde van links boven (Blighty staat links van mij met zilver haar )

Sasha!

Old Post Feb-05-2002 08:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2005-04-15 - Sander Kleinenberg - Ultraviolet Track#8 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunior Jack - Da Hype [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:08.

Forum Rules: