|
|
|
|
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Feb-04-2002 18:00
|
|
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
Feb-04-2002 18:04
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
nu dan eindelijk een report van mij
we stonden rond kwart over 10 binnen, alles was perfect geregeld, we konden zo naar binnen, gratis garderobe en gratis toilet! muntjes gehaald meteen bij binnenkomst. Toen we dus de zaal in liepen hing er een groot doek voor Tiesto, dat was wel grappig en natuurlijk helemaal om de climax 2 uur later rond kwart over 12 te vergroten!
Wat me meteen al bij binnenkomst op viel was de relaxte sfeer die er hing, echt heel aardige mensen en bij de wc's werd ik zelfs meerdere keren gewoon voor gelaten!
Vrij in het begin kwam ik Sander & Sido al tegen, die stonden al lekker te partyen! En toen hoorde ik van hun dat wanneer het doek zou vallen dat Magik Journey gedraaid zou worden dus ik was echt super benieuwd naar de ontknoping en die was echt suuuuper! Vuurwerk, licht, alleen maar smiley faces rondom mij! echt zoo cool! ik ben benieuwd wanneer die op televisie wordt uitgezonden!
Toen liep ik rond kwart voor een op de tribune kom ik little theseus al tegen! echt master! en om 1 uur richting de meeting waar ik eerst nog fout liep en niemand zag maar toen zag ik ineens Robvef en toen wist ik dat ik goed zat! Heel veel relaxte ta-ers ontmoet! Tijs08, die ik daarna nog meerdere malen ben tegen gekomen, echt relaxt mee staan partyen! die maat van je was ook chill,
| quote: | Originally posted by tijs08
En my man PartyHardy jezus, relaxed feestje ofnieee ! oja nog ff over solarlevel... ik geeft er 25 piekies voor |
hehe dat je dat nog onthouden had man!! ik stuur je wel ff een pm.
En toen stond er bij de meeting ineens een reus voor me jaja.... Petrus dus! echt lache die vent! zo gek als een deur! ben hem daarna nog ff tegen gekomen, toen was zijn zakje inmiddels op, lol
| quote: | Originally posted by T.H.C.
nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig... |
haha ja, dat was ik dat was lache de T,H en de C stonden voor onwijs moeilijke woorden (die kan ik me al niet meer herinneren) en dat waren drugs legde je me uit, maar wat je verder nog allemaal erover vertelde dat weet ik helaas niet meer
Verder kan ik me nog herinneren dat ik Muppet heb gezien, Donna Remy D, en uiteraard Blighty! en toen hoorde we ineens The Space Between en toen gingen we weer snel de zaal in
Ik vond Jan Johnston ook echt super (en Tiesto kon toen ff chillen) en wat ik ook echt lache vond waren die 2 momenten met die zilveren en oranje snippers, echt super!
Al met al dus echt een van de beste party's ooit, vooral door de sfeer die er was, de perfecte muziek en de locatie vond ik ook super gezellig! Dus iedereen bij deze bedankt!! 
heee Robvef! toffe pics man! echt heel cool!
en misschien leuk om weer even iedereens naam bij de foto te zetten want ik ben heel benieuwd wie er links onder aan staat die met die rood geverfde haren want met hem ben ik ook nog even super uit mijn dak gegaan!
ik sta derde van links boven (Blighty staat links van mij met zilver haar )

Sasha!
|
|
Feb-05-2002 08:36
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 16:08.
Forum Rules: