Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

FUTURE LOUNGE LINANS TIDER ÄR UTE !!!

FUTURE LOUNGE
Sailor's Pub, däck 7
22.00-23.00 Danne B
23.00-00.00 Kristian Littke

06.00-07.00 Jaydee
07.00-08.00 Tatsumi Suzuki
08.00-09.00 DJ Ankan
09.00-10.00 Zendorion

Old Post May-13-2006 09:22  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Tycker det har vart lite halvskabbig info om futureloungen i år, vad kör dom för stil osv ..

Old Post May-13-2006 10:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Braxen
Tycker det har vart lite halvskabbig info om futureloungen i år, vad kör dom för stil osv ..

Ja det har vart bättre tidigare gånger...
Men det lär nog visa sig på de lapper med lineup på båten som sitter uppsatta överallt

Old Post May-13-2006 10:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Fy fan vad jag är laddad nu.. det är fan skadat!!

Old Post May-13-2006 11:25  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Dar Ferry Corsten @ Mayday 2006 för att se vad man kan förvänta sig av natten... Har inte varit så inne i trance på sistone, men lirar han sånt här elektroinfluerat idag så blir jag mucho glader

Old Post May-13-2006 13:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

yehepp dags å bege sig dårå, ses på båten

batteries not included.

- dave

Old Post May-13-2006 14:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004

Vill också med på kryssen!
Kan bara säga, ta det lugnt.. kommer nog gunga en del för er i natt eftersom det blåser ganska krafigt just nu
jaja jag får väl i alla fall vinka av er eftersom jag nästan ser värtahamnen från mitt fönster

www.myspace.com/christianohman

Old Post May-13-2006 15:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Christian Ö. Click here to Send Christian Ö. a Private Message Visit Christian Ö.'s homepage! Add Christian Ö. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Jag önskar verkligen att jag hade åkt med på detta :<

Old Post May-13-2006 20:53  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ColinZeal
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2003

AAAAAHHH!!! Precis hemkommen från båten och måste säga att jag LÄNGTAR till Augusti! Fy satan vad GRYMT detta var!!! (första för mig)

Gick in i hytten tvärs över korridoren och snackade med lite skönt Värnamofolk. På söndagen gick jag in igen och tyckte jag kände igen en jävel därinne. "fan ÄR det där? Känner igen han som fan!"

Visar sig att det är killen som filmat och klippt ihop "Cosmic Gate Trance Energy 2003". Fucking Steve! Sanslöst nog så råkade jag tydligen hamna i hytten mitt emot Steves.

Hade också en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig för?

Nä, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla för en jävla grym kryssning! Stämningen var helt jävla otrolig!

//Niko

Old Post May-14-2006 19:45  Sweden
Click Here to See the Profile for ColinZeal Click here to Send ColinZeal a Private Message Visit ColinZeal's homepage! Add ColinZeal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by ColinZeal
Hade också en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig för?

Nä, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla för en jävla grym kryssning! Stämningen var helt jävla otrolig!

//Niko

Japp det är Pjox hon kallar sig för

Jag förstår värkligen varför hytterna går fort som fan till MB kryssningarna!
Jag orkar inte utväkla mina tankar så mycket mer än att det var jävligt skoj även fast jag mådde minst sagt inte bra

Old Post May-14-2006 20:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Dahlbäck och Martin H va grymma, panoramagolvet lekte med det andra, va det nu hette, va fan f ö r mkt folk där

Glömde swetaträffen ..

Old Post May-14-2006 20:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

haha hur full va du nu när du kom hem efter dom två snabba?

på det hela taget en bra kryss, synd på foten som gjorde att jag inte pallade å dansa så mycket men musiken va tokgrym så jag fick njuta iaf

synd bara att jag missade gruppfotot efter lite olyckliga omständigheter (fick ont i magen å va tvungen å rusa på toa).
Blev lite irriterad i sekvensen efter men jag hoppas ingen tog illa upp av de som va runt om, va trött å seg å hade ont i hela kroppen så de va inget personligt

ser fram emot summercruise iaf, har förbokat två hytter så man e redo att åka!

batteries not included.

- dave

Old Post May-14-2006 20:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhuge tune [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Rabbitweed" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:47.

Forum Rules: