Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > >>>Love Parade 2006<<<
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Mes photos et vidéos arrivent ce soir. Elles seront classées par thème... encore un peu de patience...

Old Post Jul-21-2006 06:36  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by BlackHole
Mes photos et vidéos arrivent ce soir. Elles seront classées par thème... encore un peu de patience...

Old Post Jul-21-2006 07:44  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:

Moi la vidéo je l'ai dumpée du camescope, mais pas moyen que je fasse le montage, il fait déjà 30 degrés dans mon appart à 10h du mat', j'ai pas envie de crasher mon disque dur en faisant mouliner le PC sous Premiere...

Old Post Jul-21-2006 08:01 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Voici les photos et vidéos par catégories:

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

avec une spéciale photo de l'ambassade des USA ... hallucinant

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

[[ LINK REMOVED ]]

avec des photos interdites... (faudra dire merci à Romain)

Old Post Jul-21-2006 17:23  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Genial!! merci beaucoup!

Ca devait etre terrible!

Puis-je me demander s'il y a une quelconque matiere a comparaison avec "notre" techno-parade.....

Par contre j'aurai bien voulu savoir les noms des djs de la love base, si vous les connaissez, histoire que je puisse poser un nom sur des visages.
J'ai bien cru reconnaitre Menno (avec une sacree tof OWNED!!!), mais les autres, inconnus....

PS: Heureusement, que tu mentionnes "interdites" sur les girls, parce que certaines deviennent carrement du "paparazzitisme"!!

Old Post Jul-21-2006 21:50  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Photos
IMG_1306 : Angello Mike
IMG_1307 : Stoneface et un petit bout à gauche de Terminal à moins que ce soit le contraire
IMG_1323 : Sandra Flynn
IMG_1324 : Marc Van Linden
IMG_1336 : Menno De Jong
IMG_1368 : John Askew
IMG_1381 : Stoneface & Terminal

Vidéos
MVI_1315 : Marc Van Linden
MVI_1370 : John Askew qui se repoudre 3 fois le nez en 40 secondes
MVI_1398 : L'homme qui danse avec sa bouche

Regardez bien la photos IMG_1337 Menno et sa meuf complétement à bloc
IMG_1363 tout à droite de la photo... 118 218
dans la partie "girls" IMG_1269 celle qui me fait le plus craqué

Old Post Jul-21-2006 22:12  France
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Photos
IMG_1306 : Angello Mike
IMG_1307 : Stoneface et un petit bout à gauche de Terminal à moins que ce soit le contraire
IMG_1323 : Sandra Flynn
IMG_1324 : Marc Van Linden
IMG_1336 : Menno De Jong
IMG_1368 : John Askew
IMG_1381 : Stoneface & Terminal

Thx, j'y voit plus clair now!

quote:
dans la partie "girls" IMG_1269 celle qui me fait le plus craqué

Elle a de sacrees lentilles quand meme!

Old Post Jul-21-2006 22:46  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by JediK
Elle a de sacrees lentilles quand meme!

Elle n'en reste pas moins sacrément mimi

Old Post Jul-22-2006 06:08  France
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

quote:
[[ LINK REMOVED ]]

avec des photos interdites... (faudra dire merci à Romain)

MDR quand même, les vingt dernières de la série, les photos volées Bande de pervers Et les dix dernières avec tentative de zoom

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Jul-22-2006 16:40  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Vraiment sympas tes photos BlackHole!

La Love Base ça avait l'air terriiiiible. Les lasers, trop beaux

Old Post Jul-23-2006 10:38 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

http://j.sauter.free.fr/ta-fr/Love_...6_-_JoeHell.avi

Et voilà, comme mon PC est de nouveau opérationnel, j'ai fait le montage de ce que j'avais filmé à la Love Parade, il y a 20-25 minutes de squattage derrière le char de Tiesto.

Ca montre des extraits d'un peu toute l'après-midi !

La Niklass Team était pas loin de moi, mais de l'autre côté du char d'après leurs reviews.

Info : format Divx/mp3 - 260Mo

Old Post Sep-28-2006 17:39 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > >>>Love Parade 2006<<<
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRocking Tune From ~2 Yrs Ago!! [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - Walhalla (Armin Van Buuren Rising Star Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:41.

Forum Rules: