Originally posted by FUSyke
Zijn er hier nu mensen die naar Sensation BE gaan?
jep, ikke
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Apr-04-2006 17:34
KNY
tranceaddict in training
Registered: Feb 2005
Location: Great Neck ,NY
Hello all....
I'm going to Sensation White April 15th. I am from New York and looking foward to meeting new friends to party with.
Apr-04-2006 18:02
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium
k Vind de line-up toch gewaagder als vorig jaar.
k Zou er nu ook geen 40 euro aan geven (of hoeveel kost da tegenwoordig), maar om te zeggen dat het er slecht uitziet...
eeft er iemand nog recente tracklists van m.i.k.e.? de laatste die ik zag zat er niet al te veel trance in..
Apr-05-2006 20:12
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Xilver
Amai die in Duitsland zuigt zowaar nog harder dan die in België. Väth en Felix Da Housecat, die kunde tegenwoordig op elk verjaardagsfeestje zien
Er komt er ook een aan in Zwitserland binnenkort... Volgens mij mag Solid Slide er draaien, hehe
Apr-05-2006 20:16
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Location: Yellow
quote:
Originally posted by Magistrate
eeft er iemand nog recente tracklists van m.i.k.e.? de laatste die ik zag zat er niet al te veel trance in..
www.mike.be > forum > Club Elite Sessions Idd grotendeels techtrance en consoorten in de tracklists.