Verbaast me niks, eigen schuld dikke bult Dat krijg je ervan als je het verplaatst. Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit
Jun-02-2006 18:52
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by eieregooie
Verbaast me niks, eigen schuld dikke bult Dat krijg je ervan als je het verplaatst. Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit
Wat dacht je van 99% van de members van groovecollection speciaal voor Tenaglia
Jun-02-2006 22:39
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Jun-02-2006 23:14
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by eieregooie
Trouwens, wie gaat er nou een dagkaart voor alleen de vrijdagavond kopen? Heeft weer lekker veel zin dit
begint vrijdag gewoon om 10:00 uur?
Jun-05-2006 06:49
eieregooie
Perceptions
lol, ja dan gaat de camping open, maar de programmering begint toch pas later? Naja, t zal wel aan mij liggen hoor
Jun-05-2006 14:47
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
ja die begint inderdaad later, om 12:00 uit mijn hoofd. 10:00 gaat de camping open...
Jun-08-2006 22:05
eieregooie
Perceptions
12 uur valt me nog mee, ik dacht een uurtje of 3 op zn vroegst
Jun-08-2006 22:06
zizou81
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2006
i will come with my friends at dance valley.we bought a weekend ticket with camping and i understand that u can't go out till the festival is finished.please someone can tell me if we can enter with alchool and other stuff ? how is the control at entrance?
Jun-14-2006 16:51
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Het is nog niet uitverkocht? Toch maar eens kijken wat het weer gaat doen die dag want het kriebelt wel eigenlijk .
Jul-05-2006 08:53
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Het is nog niet uitverkocht? Toch maar eens kijken wat het weer gaat doen die dag want het kriebelt wel eigenlijk .
D'r is anders ook nog wel een leuk feestje in Best die dag. Denk dat je daar in ieder geval meer NLTA's aantreft.