|
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik verschiet er nog van dat hier zo conservatief gedacht wordt door sommigen. En jullie weten toch welke de meest conservatieve partij is in Vlaanderen? |
Tja, ik vind niet dat ge zomaar roekeloos progressief moet gaan doen als ge met mensen hun leven speelt.
Zo vind ik bvb ook niet dat mensen het recht hebben tot het uiterste te gaan mbt infertiliteitsbehandelingen. Pas op, ik versta ze he, maar als er ergens een genetische oorzaak is die de onvruchtbaarheid veroorzaakt, hebt ge niet het recht om uuw kinderen daar moedwillig mee te bezwaren omdat gij koste wat het kost kinderen wilt. (concreet voorbeeld: mannen die een genetisch Y defect hebben waardoor ze amper tot geen spermatozoa produceren)
En voor dat ge begint met blond haar en blauwe ogen, daar heb ik het dus niet over éh, het gaat over die laatste zin, "koste wat het kost kinderen willen"
| quote: | | Binnenkort mogen rokende, dikke mensen ook geen kinderen krijgen. |
Ge weet wat ik denk van roken éh Maar ge trekt mijn punt in het belachelijke eh.
Trouwens, conservatief... Groenen zijn ook conservatief eh(geen GGO's, conservatie van wat er is aan natuur...). Da's allemaal maar hoe ge het bekijkt. Ik heb het al gezegd, die wetgeving is puur stemmingmakerij. Homoadoptie gebeurde al voor dat de wet er was, op basis van inderdaad strenge screeningen.

| quote: | Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk ! |
|