is er iemand die nog kaarten nodig heeft voor 19 Years Illusion? Vandaag mailke gehad van Free Record Store dat ik een duo ticket heb gewonnen. Ik verkoop dus de twee kaarten die ik al had aan 30 euro.
Vrijdag ga ik naar Soundstation, dus eventueel kan ik ze daar persoonlijk afgeven en anders aan het sportpaleis
pm voor degene die interesse heeft
Sep-11-2006 18:43
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
Het wachten is voorbij: hier is de line-up
Main
22.00 - 23.00 Wout
23.00 - 00.00 Ronald van Gelderen
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.30 Markus Shulz
03.30 - 04.30 Jan vs Kane
04.30 - 06.00 MIKE
06.00 - 07.00 Nico
Retro
23.00 - 00.00 DJ Ghost
00.00 - 01.30 Franky Kloeck
01.30 - 03.00 Kane
03.00 - 05.00 Jan Vervloet
05.00 - 06.00 Jan
Kick Da bass
23.00 – 00.30 Massiv vs the rebel
00.30 - 01.30 Q-ic
01.30 - 02.30 Coone
02.30 - 03.30 Furax
03.30 - 05.00 Ruthless
05.00 - 06.00 Gert
Sep-12-2006 14:33
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Miljaar, Mike speelt wel laat.
Bon, dan hoeven we er in ieder geval al niet voor middernacht te zijn En dan zal Mike ook meer z'n eigen ding kunnen doen, aangezien het eventuele breezervolk dan al lang naar huis is
Originally posted by domineesje
Main
22.00 - 23.00 Wout
23.00 - 00.00 Ronald van Gelderen
00.00 - 02.00 Armin van Buuren
02.00 - 03.30 Markus Shulz
03.30 - 04.30 Jan vs Kane
04.30 - 06.00 MIKE
06.00 - 07.00 Nico
Vroeg binnenkomen hoeft alleszinds niet
Schulz na Armin... Vreemd!
Jan & Kane draaien trance dacht ik dus dat moet nog wel doenbaar zijn om uit te houden. Mike staat wel redelijk laat... Tzal een lange nacht worden
Sep-12-2006 14:38
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Push2005
Jan & Kane draaien trance dacht ik dus dat moet nog wel doenbaar zijn om uit te houden. Mike staat wel redelijk laat... Tzal een lange nacht worden
zal aan dat liggen, als die ons ritme niet houdt zijn we weg!
Sep-12-2006 14:39
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Een paar feestjes geleden in Illusion draaide Jan voor Mike dacht ik, en dat was echt wel een goeie set (Zonderland ). En anders is hun set het ideale moment voor een plas- en eetpauze
Originally posted by Jasperovitsj
Een paar feestjes geleden in Illusion draaide Jan voor Mike dacht ik, en dat was echt wel een goeie set (Zonderland ). En anders is hun set het ideale moment voor een plas- en eetpauze
Jep, en Eternal Voices (Airwave Remix) ... Was een erg goed setje
Kane moest op 18y draaien voor die lul van een Ton T.B. en toen was hij ook bijzonder goed.
Sep-12-2006 15:33
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Location: Hemiksem, Belgium
^Ton TB viel mij nogal tegen vorig jaar.
en gene Regi
___________________
Sep-12-2006 16:07
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
Ik ga er toch al zijn rond 23.00 denk ik, als ik te lang thuis blijf zitten wachten wordt ik vreselijk lui.