Ohrstöpsel ? Die bringen bei der Qlimax nix... die Ohren müsst ihr mit heißem Wachs verschließen
quote:
Grote kans dat je hem al voorbij hebt horen komen op de website: 'The Darkside' van de Alpha², het Qlimax Anthem 2006. Ook dit jaar is het Qlimax anthem door hardstyle professionals onder handen genomen. Deze keer was het de beurt aan de Alpha², het producersduo dat uiteraard ook deel uitmaakt van de Qlimax line-up van zaterdag 25 november. Vanaf 20 november ligt 'The Darkside' door het hele land in de winkels.
___________________
Want to see someone badly fucked up?
Check the Mirror !
Nov-13-2006 18:50
rObGeE
Drug Addicted Psycho
Registered: Apr 2004
Location: Duisburg
So die Damen .. wo stehen wir gerade eigentlich ??