Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001
Beste nummer?

Essential DJ Team - Bad Boyz

een van de beste nummers van de avond
En die opener van Jules
zwaar elite

Wat was volgens jullie beste
Trance & Acid vond ik btw niet zon sterke, wel keihard lekker natuurlijk maar had liever Damn Noa gehoord ofzo

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Apr-30-2002 08:45 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

hmzz...kennognie zoveel nuttigs optikke,uittikke, opschrijfe, aargh dit bedoel ik dus....komp later allemaal wel weer terug hoop ik.

special thnx 2 Mido, die heeft me weer uit de brand gehaald, vanwege mijn vage pillestrooiactie,(was ik bijna alles al na 5 minuten kwijt) maar da's ook wel weer helemaal goed gekomen oa door mido, Donna,RV,(tering wa was da? dat ik moest inademen vooraan vlak bij the judge?)
ik ga nu ook doesjen en naar bed, ben nognie vaak zo vertiefd geweest na een nachtje feest...

En Remy ik heb helemaal krom gelegen om je kewle actie bij dat ventje in de gang, vraagt ie kan ik nog pille kopen? pille PILLE PUPILLEN zal je bedoele! en daarna die vent helemaal de grond in boren, geweldig!

Old Post Apr-30-2002 08:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Jappio

[edit] waarom is lex nie online?? hehe»» (ik d8 dat je nie ging slapen jong!! ) [/edit]

[edit2] Owww daar issie al haha.. d8 wel dat ie nog strak stond [/edit2]

Lol moest me comp drie keer opstarten voordat ie het deed lol.

Zo dat was me het feestje wel. Kom net thuis en voel me eigenlijk nog zeer goed, kan misschien zijn van die ene pil, maar lijkt me overdreven. Kga niet slapen, doe ik vnvnd wel.

Ovder Qontact kan ik maar 1 ding zeggen: Meesterlijk!!!! We kwamen jammer genoeg beetje laat, Jappio moest nog voetballen, dus toen we binnenkwamen was het al 1 uur. We kwamen ook net te laat voor de foto's van de meeting geloof ik, maar later toch nog errug veel Taérs gezien. Allemaal toffe gasten en vrouwen, maar had niet anders verwacht.

Ik begon dus met Ferry Corsten, draaide errug relaxed, beter als wat ik de laatste tijd aan sets van hem gehoord heb, die waren wat trager, maar nu draaide hij errug lekker gelukkig. Jammer dat hij alleen zijn eigen nummer Punk verkloote met een vieze remix, dat deed the Judge later beter.

Daarna kwam Armin waar ik eigenlijk meer van verwacht had. Het was geen slechte set, maar ook geen denderende, maar hier verschillen de meningen over, want Jappio vond hem wel erg strak geloof ik. Hij slootw el lekker af trouwens met the Prophet

Toen kwam voor mij de man van de avond. Judge Jules. Hij opende al met een sublieme track, geloof dat ie Talla2XL - Can you hear the silence heet, zo wordt ie althansd genoemd voor de GC set van Tiesto. Wat een plaat is dat. Ben geloof ik drie keer klaar gekomen tijdens die 8 minuten. De set kon al niet meer stuk. Hij bleef anderhalf uur super draaien en ik denk dat hij zijn vorige Qontact set ruimschoots ovvertroffen heeft. Begrijp ook niet wrom hij in engeland als een Dj Jean wordt behandeld. Werkelijk klasse.

Als laatste kwam Marco V, die de mensen tot 7 uur wakker moest houden. Echt een topset ook. 5 van ze eigen nummers en nog een dosis bekende. Erg lekker setje weer van Marco. Was ook vooral cool, omdat er erg veel Taérs opeens bij elkaar waren, dat schepte een goede sfeer

Dat was het wel zo'n beetje denk ik, enige kloterige was dat ik me jas niet kreeg aan het eind, maar dat was eigenlijk ook wel lachen, want Jappio diste dat meisje achter de toonbanmk telkens lol

Dat was hem voor vannacht

Old Post Apr-30-2002 09:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd....

hehe hoe was seaman? draaide ie als eerste???

SATOSHI TOMIIE OWNZZZZZZZzzzzzz hehe

Old Post Apr-30-2002 09:19  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by magrec
Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd....

SDeaman niet gezien, aar die controles waren idd streng, hoewel ik weer gewoon door kon lopen. Me vrienden moesten legitimeren. Ben blij dat ze het niet aan mij vroegen haqd namelijk nix bij me oom te legitimeren :S

Old Post Apr-30-2002 09:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

quote:

Controle was streng ja
duurde bie maat vamme wel vief minuten voordattie binnen was
echt streng dus, en ik zag ook mensen geweigerd enzo
Die konden dus vlug weer trug *henny huisman stem UIT*

Seaman was technisch heel goed (zoals altijd) maar zn set was dus echt boutslecht (IMO)
Jammer genoeg
Heb gelukkig ook niet alles daarvan hoeven te horen, gewoon chille binnenkomer opzich

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Apr-30-2002 09:24 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Pffff mensen weigeren dat vinnik echt naadje.....zat nog te twijfelen om te gaan maar had geen geld en geen vriende . Maaja doe je strax allemaal moeite word je nog geweigerd ook. Over een maandje zouk daar niet meer mee zitten

Old Post Apr-30-2002 09:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by TranceFool
Pffff mensen weigeren dat vinnik echt naadje.....zat nog te twijfelen om te gaan maar had geen geld en geen vriende . Maaja doe je strax allemaal moeite word je nog geweigerd ook. Over een maandje zouk daar niet meer mee zitten

Hmmm dat maakt geen fuck uit he van die vrienden, als je de meeting hebt bijgewoond ga je gewoon mee met die gasten, super sfeer man.

Old Post Apr-30-2002 09:47  Netherlands
Ding Chavez
drs. progger

Ok, ik zal er niet zo'n betoog van bouwen, zoveel lezen is ook zo irritant
Was redelijk vroeg binnen, 21:45 ofzo en inderdaad er werd flink gefoullieerd, hoefde nog net niet me schoenen uit de doen maar portemonnee werd wel binnenstebuiten gekeerd. Overgens wel duimpje op voor de organisatie, die de entree zeer goed geregeld gezien het weer dat voorspeld werd. Schijnt dat er nog wel lange rijen hebben gestaan maar daar heb ik niks van gemerkt. To the Dj's....

Dave Seaman: Deze mening deel ik geloof ik met weinigen maar wat een topset zeg, helemaal mijn ding Mixtechnisch perfect, en van die heeeerlijke diepe platen ertussen waar je zo lekker op wegdroomt

Astrid: Een echte Astrid set De enige waarvan je Lethal Industry kon verwachten en die werd dan ook gedraaid :P Dat was voor mij toch wel het dieptepunt dat de zaal dan zonodig alleen op zo'n plaat wel helemaal uit ze dak kan gaan, maar over het algemeen was het toppubliek hoor Zoals ik al zei een echte Astrid set, allemaal lekkere platen erop gelegd, kvond het alleen beetje jammer dat de set zo op en neer golfde, van stevig naar een rustige plaat dan weer een stevige ineens, qua lijn was er weinig te bekennen maar daarom niet minder lekker

Ferry Corsten: Degelijk meer kan ik er niet van zeggen, Ferry vonnik er niet uitspringen gister avond maar z'n set was allesbehalve slecht! Ook Ferry ging aan het eind weer lekker vaag, diep draaien en dat was weer helemaal mijn straatje

Armin van Buuren: In het begin leek het erop dat het In A State of Trance: The Compilation zou gaan worden maar Armin wist te verrassen. Armin wist voor het absolute hoogtepunt van de avond te zorgen: Cloudwalking!!!! AAAHHHHH wat was dat ongelooflijk zeg, kan nie beschrijven hoe ik me voelde

Judge Jules: Misschien kwam het door het dipje dat ik had. Maar Judge Jules vonnik beetje tegenvallen. Allemaal fantastische uplifting, energieke platen, maar op de een of andere manier vond ik het allemaal hetzelfde klinken. Jules had ik dus na een uurtje ook al wel gezien. Ga nie flamen tzal wel aan mij hebben gelegen kon ik wel mooi energie sparen voor Marco...

Marco V: En oooooo wat kon ik die goed gebruiken. Marco begon met een selectie van album platen en kwam gelijk goed in de marco sound. Het is al gezegd, echt alle stijlen kwamen voorbij. Z'n remix van cafe del mar, een WERELDPLAAT met halve melodie van you're no good for me (ID PLZ!), en het tweede (of derde dan) hoogtepunt analog system - strange morning in december. De toegift vonk beetje tegenvallen, maar dat komt omdat ik denk ik op een andere plaat hoopte Laatste plaat was uiteraard wel weer flink stampen geblazen zoals op de hele set

sow, meeting was ook zeer geslaagd, hoop mensen gezien maar ook aantal niet :/ Tais, RV helaas niet gezien
Al met al zeeeeer geslaagd feessie!

GreetZ, DC

hhm tis nog beetje lang verhaal geworden

Old Post Apr-30-2002 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

quote:

ik kan je verzekeren dat hij ERG goed draaide, beste van wat ik gehoord heb op de radio. Vooral het laaste nummer was zoo mooi!

Old Post Apr-30-2002 13:13 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Tjo hier ook wakker

was wel een heel vetje feest
We waren om ongeveer een uurtje of 10 binnen, eerst ff wat rondlopen en munten kopen en shit, kwamen glijk al een paar ta'ers tegen onder andere die leip0 van een glaniskanis
Dave seaman draaide op zich wel lekker om ff in te komen maar wel een beetje zacht imo. daarna astrid die opzich wel lekkere platen draaide. Toen was het ongeveer 1 uur ff naar de meeting geweest. De rest vande avond een beetje door de zaal heen glopen. kdenk dat de sets van ferry judge jules en marco v het beste waren. Laatste 2 uurtjes nog met partyhardy tijs08 remy-d mido jappio dj-lex glaniskanis en de troniemeesters door getrokken tot 7 uur en toen was 't afgelopen. Me vrienden gingen alleen om 6 uur al weg wat die trokken 't niet meer. Mwah lekker gebleven tot 't einde. Ik kan nu wel zeggen dat die een vande beste feesten is waar k geweest ben, was egt super kewl.

p.s. glanis k ben nog bezig met compilen van die list je krijg hem binnekort wel

Old Post Apr-30-2002 13:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001
Smile

Het was echt super!!vet!!, echt alleen maar achterlijk goeie muziek.
Alleen Dave Seaman vond ik minder, niet echt mijn muziek.
Ferry Corsten en Armin van Buuren waren goed, Astrid, Judge Jules en Marco V waren bijna perfect.

Meeting gewoon kei gemist, ken ik nog niemand
misschien maar beter ook
.

Old Post Apr-30-2002 13:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrancey tune prog tune [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Darey pres. Li Kwan - "Point Zero" (Sensorica Remake) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:43.

Forum Rules: