|
Ok, ik zal er niet zo'n betoog van bouwen, zoveel lezen is ook zo irritant 
Was redelijk vroeg binnen, 21:45 ofzo en inderdaad er werd flink gefoullieerd, hoefde nog net niet me schoenen uit de doen maar portemonnee werd wel binnenstebuiten gekeerd. Overgens wel duimpje op voor de organisatie, die de entree zeer goed geregeld gezien het weer dat voorspeld werd. Schijnt dat er nog wel lange rijen hebben gestaan maar daar heb ik niks van gemerkt. To the Dj's....
Dave Seaman: Deze mening deel ik geloof ik met weinigen maar wat een topset zeg, helemaal mijn ding Mixtechnisch perfect, en van die heeeerlijke diepe platen ertussen waar je zo lekker op wegdroomt 
Astrid: Een echte Astrid set De enige waarvan je Lethal Industry kon verwachten en die werd dan ook gedraaid :P Dat was voor mij toch wel het dieptepunt dat de zaal dan zonodig alleen op zo'n plaat wel helemaal uit ze dak kan gaan, maar over het algemeen was het toppubliek hoor Zoals ik al zei een echte Astrid set, allemaal lekkere platen erop gelegd, kvond het alleen beetje jammer dat de set zo op en neer golfde, van stevig naar een rustige plaat dan weer een stevige ineens, qua lijn was er weinig te bekennen maar daarom niet minder lekker 
Ferry Corsten: Degelijk meer kan ik er niet van zeggen, Ferry vonnik er niet uitspringen gister avond maar z'n set was allesbehalve slecht! Ook Ferry ging aan het eind weer lekker vaag, diep draaien en dat was weer helemaal mijn straatje 
Armin van Buuren: In het begin leek het erop dat het In A State of Trance: The Compilation zou gaan worden maar Armin wist te verrassen. Armin wist voor het absolute hoogtepunt van de avond te zorgen: Cloudwalking!!!! AAAHHHHH wat was dat ongelooflijk zeg, kan nie beschrijven hoe ik me voelde 
Judge Jules: Misschien kwam het door het dipje dat ik had. Maar Judge Jules vonnik beetje tegenvallen. Allemaal fantastische uplifting, energieke platen, maar op de een of andere manier vond ik het allemaal hetzelfde klinken. Jules had ik dus na een uurtje ook al wel gezien. Ga nie flamen tzal wel aan mij hebben gelegen kon ik wel mooi energie sparen voor Marco...
Marco V: En oooooo wat kon ik die goed gebruiken. Marco begon met een selectie van album platen en kwam gelijk goed in de marco sound. Het is al gezegd, echt alle stijlen kwamen voorbij. Z'n remix van cafe del mar, een WERELDPLAAT met halve melodie van you're no good for me (ID PLZ!), en het tweede (of derde dan) hoogtepunt analog system - strange morning in december. De toegift vonk beetje tegenvallen, maar dat komt omdat ik denk ik op een andere plaat hoopte Laatste plaat was uiteraard wel weer flink stampen geblazen zoals op de hele set 
sow, meeting was ook zeer geslaagd, hoop mensen gezien maar ook aantal niet :/ Tais, RV helaas niet gezien 
Al met al zeeeeer geslaagd feessie!
GreetZ, DC
hhm tis nog beetje lang verhaal geworden