Originally posted by ConFig
idem die was cool , kheb op zolder nog et eiland liggen + die thunderbirds kheb zelfs penelope en die rolls royce LOL
btw die Thunderbird 2 hier, das nogal een zwaar metalen geval, ge kunt er enen zijn kop mee inslaan :/ dat ze dat daadwerkelijk aan kinderen mochten verkopen :/
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
De droomfabriek ook nog enorm veel naar gekeken, en op VTM de kinderacademy. Man die gasten konden daar hoooopen speelgoed winnen waar ik alleen maar kon naar kijken in de boekskes van Droomland
Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker
Sep-07-2006 21:28
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by Devilex
Nog zo een figuur uit de oudheid: Donaat Deriemaecker
BACCARA
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
Originally posted by Dj LPG
thunderbirds rule!! Ik had gans da eiland met mega raket-vliegtuigen-amfibiewagens in miniatuur
lol!
My had het overigens niet zo zeer gegrepen als mijn broer. Die had vroeger het hele eiland, plus thunderbirds 1, 2, 3, 4, "the mole", "FAB1" en volgens mij ook nog enkele actiefiguren.
Het leukste aan deze serie waren natuurlijk altijd het stijlvolle duo Penelope en Parker, rondrijdend in hun luxe James Bond-achtige op afstand bestuurbare roze Rolce Royce de "FAB1"
En toen kwam transformers op de tv, en waren we het allemaal weer vergeten
Sep-07-2006 21:30
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Ik keek op de Franstalige zender ook vaak naar zo iets met nen dinosaurus, de laatste dinosaurus ofzo, was een tekenfilm.
En natuurlijk alle andere tekenfilms van Hanna Barbera.
Ik heb hier trouwens alle afleveringen van Buiten De Zone in digitaal formaat, verschiet nogal as ge ziet hoe jong Bart De Pauw daar nog was.
Sep-07-2006 21:31
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
We vergeten allen nog...
... BABAR
Sep-07-2006 21:34
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Van Babar ben ik nooit echt fan geweest, vond dat zo iets dramatisch hebben
Waar ik vroeger zondags altijd naar keek als ik van scouts kwam was Beestenbos Is Boos
Sep-07-2006 21:35
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by websley
lol!
My had het overigens niet zo zeer gegrepen als mijn broer. Die had vroeger het hele eiland, plus thunderbirds 1, 2, 3, 4, "the mole", "FAB1" en volgens mij ook nog enkele actiefiguren.
awel da had ik dus ook allemaal En toen de power rangers kwame was het gedaan met het eiland Ik wou altijdde rooien of de witten zijn
___________________
Sep-07-2006 21:36
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
Wie heeft er zich hier nog ziek gegeten in chips om Flippo's te verzamelen?
Sep-07-2006 21:36
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by Push2005
We vergeten allen nog...
... BABAR
die kwam altijd in samson de zondag
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision