|
Met 8 man kunt ge geen contest houden hé
Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal persé tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend 
___________________
www.dj-vega.net
|