Originally posted by RoBDaWG
though i THINK it was ticketbox.nl not ticketonline but i'm not sure
no its defininatly www.ticketonline.nl ... this is since 2005 the exclusive Online Ticketservice for ID&T Events... before ticketonline was started,you could buy the tickets only at ticketbox.nl
and of course you could buy still partytickets from www.ticektbox.nl ... but there are only tickets available from another event companies like UDC or art of dance... not from ID&T.
Dec-09-2006 22:40
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by @win
Wel opvallend dat de er geen enkele naam van de 6 grootse trance-acts (volgens dj mag top 10 dan maar ) bijstaat en dat is wel een dikke blunder naar mijn mening. Je moet er toch wel 1 publiekstrekker bijhebben...
Schulz is toch geen kleintje meer dacht ik zo...
Dec-10-2006 02:27
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
bij de trancefreaks misschien niet maar ik denk dat de gewone stapper meer heeft met de naam jean dan met de naam markus schulz
Dec-10-2006 10:21
eieregooie
Perceptions
Jawel jawel, maar Edwin had het over grote trance namen op basis van de DJ list, en vanuit dat oogpunt doet Schulz niet echt onder volgens mij... Tiesto kent iedereen, de helft van die mensen heeft ook weleens van Armin gehoord, maar dan is het wel over...
Dec-10-2006 14:26
Cyberio
See Why Be
Registered: Sep 2002
see you the 03.03.2007!
Dec-10-2006 16:08
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
opzich vind ik het wel goed dat er ook eens wat minder "grote" namen worden geboekt. Van die mentaliteit moeten we in Nederland echt af.
Dec-10-2006 17:55
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Leuk avondje trens!
Dec-10-2006 19:46
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by magrec
opzich vind ik het wel goed dat er ook eens wat minder "grote" namen worden geboekt. Van die mentaliteit moeten we in Nederland echt af.
eens
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by dj_mdma
How would i get to Utrecht from Amsterdam?
By train from Amsterdam Central Station.
Around 20-25 minutes
2 hour show, starts at 20:00 EST / 02:00 CET / 01:00 GMT
Every 1st & 3rd Wednesday of the month: on http://www.lazerfm.com
2 hour show, starts at 11:00 EST / 17:00 CET / 16:00 GMT
Dec-11-2006 09:58
AirPole
Trance, where are you??
quote:
Originally posted by jp
Leuk avondje trens!
Kunnen we weer een biertje gaan drinken!
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Dec-11-2006 12:09
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Even een reactie op het voorgaande van Ei en Magrec. Ik vind dat je zeker een avond met minder bekende namen moet organiseren. In mijn ogen is id-t daar nog niet eens ver genoeg in gegaan (wel verder dan ik had gedacht dat ze zouden gaan). Ze hebben wel de NL primeur voor Bobina, Serge Devant en Gareth Emery. Dat verwacht je eerder voor een Intuition feest. Maar toch vind ik dat je de mensen te kort doet door als grote headliner Oakenfold neer te zetten terwijl die kerel al 5 jaar passé is.
Ik denk dat je zeker een naam had moeten neerzetten als PvD, Armin, A&B of Ferry of Marco V. Daarmee heb je naar mijn mening een gegarandeerde knaller. Zeker voor een commercieel getint feest als TE Laat de rest dan maar bewijzen dat ze het ook kunnen. Maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.