Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Oja, ben gister ook naar Ghost ship geweest.. Vinnum wel grappig, alleen klopt er idd geen reet van.. (wel vette lachkick als al die mensen in 2-en worden gesneden )
confronterend he... ik kwam em ineens tegen, whehe
___________________
I suck at making a sig...
Dec-14-2002 17:30
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
Dinsdag voorpremiere van TWOTOWERS...super zin in..begint om 00.00, ken nie w8ten
Greetz Muppet
Dec-14-2002 18:09
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Muppet
Dinsdag voorpremiere van TWOTOWERS...super zin in..begint om 00.00, ken nie w8ten
Greetz Muppet
Whehehe... ik heb um gister dus gezien Echt weer super! Die 3 uurtjes waren zo voorbij Ik zal niks verklappen... maar er zit lekker veel knokken in iig Meer dan in deel 1 dacht ik... maar da's ook al een tijd geleden dat ik die gezien heb natuurlijk...
Dec-14-2002 20:47
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
heb net signs geZien, wel weirde en goede film, minder shockerend als de andere twee films van m. night maar toch weer goed in elkaar gezet, maar hoe kon die vrouw dat weten btw (hier verklap ik trouwens nix mee! )
ik heb in ZA Van WIlder gezien..vet coole film......en donan en riz...ik vond die gozer echt WOEIIIIIIIIIII
en Blue Crush..een surffilm met lekkere dames en heren Maar die komt hier nog lang niet geloof ik
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-16-2002 22:36
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb in ZA Van WIlder gezien..vet coole film......en donan en riz...ik vond die gozer echt WOEIIIIIIIIIII
quote:
Originally posted by TimeportE
heb trouwens een HELE vette film gezien, Van Wilder.. omg heerlijke tienerfilm! heb em 2x op dezelfde dag gezien, lekkere humor en leuke lovestory.. aanrader! net zoals show time, erg grappig!
heb em nu weggegooid na 4x kijken, blijven super grappige momenten inzitten:
let Van stay, let Van stay ..... WOEIIIIIIIIII, boem.... I'm okay...
Originally posted by TimeportE
heb net signs geZien, wel weirde en goede film, minder shockerend als de andere twee films van m. night maar toch weer goed in elkaar gezet, maar hoe kon die vrouw dat weten btw (hier verklap ik trouwens nix mee! )
Ehm... welke vrouw wist wat? Refresh my memory plz
quote:
Originally posted by AlFerox
ik ga woensdag LOTR 2 kijken!!!
en eerst deel 1 (voor de 3e keer), dus 6 uur LOTR
Wasser nog plek dan?
Dec-17-2002 03:03
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by eieregooie
Ehm... welke vrouw wist wat? Refresh my memory plz
die vrouw van die gozer (mel ) die dood gaat tegen die auto..