Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance Energy 2007
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Menno: Schitterende set van Menno, echt wel m'n ding
Mark Norman: Goed gestart, daarna wat afgezwakt..
Sander Van Doorn: Enkel de laatste platen van gehoord. Zalige afsluiter met Feels Like Home
Markus: Echt wel verrassende set van Markus, anders dan de vorige keren dat ik hem zag.. Samen met Menno toch het hoogtepunt van de avond!
Joop & Bollier Live: Njah, gewoon drie hitjes, niet veel aan eigenlijk
Rank 1: Aardig setje, al was het me op dat moment wel iets te druk in de Club.
Cosmic Gate: Zoals verwacht stevige set met veel eigen werk.
Marcel Woods: Iets te hard naar mijn goesting..
Cor Fijneman: Iets te hard naar mijn goesting..
Johan Gielen: Iets te plat naar mijn goesting..
Randy Katana: Iets hard en plat naar mijn goesting..

+ Geluid, inkleding mainhall
+ Prijs drank (ben toch met 20 euro toegekomen )
+ Menno, Markus, Cosmic Gate
- Na Cosmic Gate was het minder goed. Spijtig dat de meeste dj's toch weer moeten teruggrijpen naar het steviger werk...
- Publiek: De gekende bodybuilders met hun gefacelifte barbiepoppen erbij, mensen onder invloed die bepaalde momenten echt wel voor uw voeten blijven lopen..
- Klote Mc's, steeds de break verknallen met dat idioot gelul ertussen..
- Inkleding Futurestage: De locatie op zich (in dezelfde zaal als chillout) vond ik op zich niet zo erg, maar qua inkleding was het echt maar povertjes.. De Armada-stage vorig jaar was stukken beter!

Best wel geslaagde editie van TE, al vond ik het vorig jaar toch beter

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Last edited by FenixStyle on Mar-04-2007 at 12:04

Old Post Mar-04-2007 11:56  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
on the beach
tranceaddict in training

Registered: Feb 2007

+ phynn was vet( zeker met niels van gogh - pulverturm, ook gehoord bij ron van der beuken en cosmic gate)
+ Yves op de hardstage !
+ Set Oakenfold (enkel de trackkeuze, mixen was niet zijn beste kant)
+ cosmic gate was ook weer een topsetje en afsluiten met sound of goodbye
+ inrichting Main en clubstage
+ eindelijk eens op een Wii kunnen spelen

- alle MC's die door die micro zitten te brullen
- future stage die me doet denken aan scoutsfuif

Persoonlijk vond ik het een betere TE dan vorig jaar, alleen de set van above & beyond vorig jaar blijft de topset

PS : tracklist van oakenfold is welkom

Old Post Mar-04-2007 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for on the beach Click here to Send on the beach a Private Message Add on the beach to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fou69
tranceaddict in training

Registered: Mar 2005

Hoi allemaal,

Ik schrijf wel heel weinig op dit forumbord, maar lees wel bijna altijd alles... "trance is always in my heart"

Ik wou jullie iets vragen !

Ik was de VJ gast van de mainstage, ik heb daar de volledige videoshow verzorgt (ledwall, plasma, captatie, beelden, etc...)

Mijn vraag: "Wat vonden jullie van dit?"

Ik had getracht een nieuwe visie te brengen van vj-ing, hoe hebben jullie dit ervaren?

FOU69

Old Post Mar-04-2007 12:23  Belgium
Click Here to See the Profile for fou69 Click here to Send fou69 a Private Message Visit fou69's homepage! Add fou69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fou69
tranceaddict in training

Registered: Mar 2005

Nog iets vergeten te zeggen, vorig jaar had ik de video verzorgd voor de Armada stage (360 graden projectie).

Ik ben cursieus wat jullie ervan denken allemaal. + en -

Old Post Mar-04-2007 12:26  Belgium
Click Here to See the Profile for fou69 Click here to Send fou69 a Private Message Visit fou69's homepage! Add fou69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

de GOD op ons forum!!!

Old Post Mar-04-2007 12:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

dit ga nog leuk worden

Old Post Mar-04-2007 12:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by fou69

Ik had getracht een nieuwe visie te brengen van vj-ing, hoe hebben jullie dit ervaren?

Als het goed is mag het ook gezegd worden: ik vond het schitterend, zowel die Armada stage vorig jaar en zeker dit jaar de mainstage, magnifiek

Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Mar-04-2007 12:46  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by MikeVee
Net wakker:

- Oakie, someone please shoot him, mixen was nog wel OK, maar die platenkeuze Ik dacht echt dat bij Universal Nation hij de Friday night Posse versie ging spelen .
-

Hij heeft blijkbaar zelfs Frozen Flame gedraaid..

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Mar-04-2007 12:48  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Nachtje ging weer veel te snel voorbij. Probleem met die korte draaitijden van de dj's was dat wij continu van zaal hebben lopen switchen om ze toch allemaal eens te kunnen zien en dus in feite over geen enkele dj een deftig oordeel kunnen vellen.

Old Post Mar-04-2007 13:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tone Deco
tranceaddict in training

Registered: Nov 2006

Hoihoi! Was een zalig nachtje. Maar ik moet toch zeggen dat ik oakenfold eigelijk behoorlijk slecht vond. En de future stage vond ik wat pover... Voor mij was Woods toch het beste, en cosmic gate viel ook te pruimen!

Old Post Mar-04-2007 13:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Tone Deco Click here to Send Tone Deco a Private Message Add Tone Deco to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Freezzz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Het was weeral een top avond. Cosmic Gate heeft me aangenaam verrast met een heerlijke set. Daarentegen was Paul Oakenfold een schande om aan te horen. Ik weet niet wat hij gebruikt had, maar hij heeft dus echt geen enkele goede overgang gemaakt, maar draaide wel de Tune van de avond: Jackell & Hide - Frozen Flame (ID Remix)

Old Post Mar-04-2007 13:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Freezzz Click here to Send The Freezzz a Private Message Add The Freezzz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

't Was weer een beestig goeie avond gisteren. Ik had alleen wat meer verwacht van Markuz Schulz. Omdat ie zo ne platte kadee draaide zijn we maar naar Yves Deruyter geweest.

quote:
Originally posted by fou69
Ik was de VJ gast van de mainstage, ik heb daar de volledige videoshow verzorgt (ledwall, plasma, captatie, beelden, etc...)

Ik vond het allemaal heel mooi en leuk gedaan, alleen is het totaal nutteloos. Die schermen op het podium waren OK, maar in plaats van hun geld op te brassen aan 100 plasmaschermen in de zaal hadden ze beter wat meer licht gehangen.

quote:
Originally posted by The Freezzz
Daarentegen was Paul Oakenfold een schande om aan te horen. Ik weet niet wat hij gebruikt had

Ik gok op 2 mp3 spelers van de Aldi en AtomixMP3.

Old Post Mar-04-2007 14:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Trance Energy 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThat track I'm searchin about 3 months [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackV-Tracks - "Subway 26" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:30.

Forum Rules: