Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Electronic Sessions @ Corsica Studios - London [28-04-07]
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by d&b
edit :
oh jésus est là !!
[IMG*]http://plymouthfr.free.fr/Pictures/Gallery/galleries/2007.04.28_CorsicaStudio_ElectronicSessions/IMG_3697.jpg[/IMG]

put your hands up

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Apr-29-2007 16:20  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
c'est moi ou y'avait pas grand monde ??

edit :
quote:
Originally posted by anne348

ptain la photo ou je suis sur le podium avec "electronic sessions" écrit derrière, elle pète
vais me la mettre en avatar tiens

y'a juste une tete d'un alcoolique qui cache un peu tout quoi..

Old Post Apr-29-2007 16:20  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by d&b

nan y avait pas grand monde, et heureusement sinon on aurait claqué sur place

je crois que c'est la chaleur qui a fait fuir les gens de la salle, parce que du coup dans la salle bar et sur la terrasse y avait pas mal de gens (bon, relativement hein, ct pas la TE). Ah oui y avait une terrasse aussi

edit:

quote:
Originally posted by d&b
y'a juste une tete d'un alcoolique qui cache un peu tout quoi..

gache même

Old Post Apr-29-2007 16:23 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
nan y avait pas grand monde, et heureusement sinon on aurait claqué sur place

je crois que c'est la chaleur qui a fait fuir les gens de la salle, parce que du coup dans la salle bar et sur la terrasse y avait pas mal de gens (bon, relativement hein, ct pas la TE). Ah oui y avait une terrasse aussi

edit:

gache même

ah j'ai rien dit moi hein

edit : bon je vais arreter de discuter ici, faut pas bousiller le thread

Old Post Apr-29-2007 16:26  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

thx Pyro, mais t'as po un tit lien d'un pack pour dl tt ca?

A noter a 14s de la video de pyro, le "Ohhh PUTAIN" exclamé par anne.
Alors etait-ce a cause du guy entreprenant derriere elle, ou a cause du break......??

Mystere!

Last edited by Atton Tray on Apr-29-2007 at 16:34

Old Post Apr-29-2007 16:27  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by d&b
edit : bon je vais arreter de discuter ici

non!

on est entre nous hein

Old Post Apr-29-2007 16:34 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

quote:
Originally posted by d&b

et c'etait parfait comme ça d'ailleurs, pas de bousculade, on a pu en profiter à fond

par contre vers la fin quand on est passé par la salle house... deux mecs dans la salle le DJ complètement dépité

OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]

Old Post Apr-29-2007 16:35  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Nightflowers
et c'etait parfait comme ça d'ailleurs, pas de bousculade, on a pu en profiter à fond

par contre vers la fin quand on est passé par la salle house... deux mecs dans la salle le DJ complètement dépité

Arete faut po rigoler de ca....

Old Post Apr-29-2007 16:36  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by Nightflowers

d'ailleur maintenant il est déCApité (high level....)

Old Post Apr-29-2007 16:37  France
Nightflowers
prog lover

bon sur ce, je vais me faire un coma, j'en peux plus

Also available :

Old Post Apr-29-2007 16:40  France
d&b
Albatar

quote:
non!

on est entre nous hein

non non je veux pas d'ennuis avec les autorités

en tout cas c'est vrai que niveau déco ca a l'air assez leger, mais si l'ambiance etait là c'est le principal...

Old Post Apr-29-2007 16:45  France
anne348
.

quote:
Originally posted by Atton Tray
A noter a 14s de la video de pyro, le "Ohhh PUTAIN" exclamé par anne.
Alors etait-ce a cause du guy entreprenant derriere elle, ou a cause du break......??

en tout cas on le voit bien l'autre derrière qui me colle

Old Post Apr-29-2007 16:48 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Electronic Sessions @ Corsica Studios - London [28-04-07]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This: Ministry of Sound unknown Song #4 [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDe Donatis - "The Virus 2003" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:08.

Forum Rules: