|
Haha wat een nacht, was toch wel erg geslaagd ondanks dat PvD niet echt mijn stijl is vond ik hem af en toe erg leuk draaien,fred numf vond ik erg goed, sfeertje was ook top, heb alleen het einde niet mee kunnen maken, maar maakte me ook niet zo gek veel uit, hebben in de auto gewoon doorgefeest
En Opti dat was idd wel een strakke aktie, wij al een half uur rechts links en daarna gewoon weer langs de rijden
Maar al met al toch heel goed vermaakt maar heb binnen niet echt veel TA ers gesproken/gezien, achja daar ging het ook niet om.
|