Registered: Jun 2001
Zo jongens! Ik ben weer thuis! Gisteren Latijn, de vragen heb ik echt niet maar de vertaling ging erg goed dus ik heb iig een 3.1 en waarsch,. wel een 5.1. Eco was echt zooooooooooooooo makkelijk!! Ik had gewoon helemaal niets geleerd!!! Alleen aan Latijn gezeten en ik begon met die vragen en het was echt en eitje!!!! 45 min voor het einde klaar, we hadden al bier klaargezet en toen zijn we gelijk maar ff begonnen. 's avonds relaxt bij een vriend filmpje gekeken en chill jointje gerookt. Ben de hele dag al niks aan het doen. Vananavond naar de Incasa (discotheek in Leiden) en ik ben 99% geslaagd, de vraag is alleen waar ik mogelijk nog onvoldoendes heb en of ik Bio eruit moet gooien. Maar dat zien we de 13e/14e wel weer!!!!
De groeten!!!
May-30-2002 17:32
Siesta
In praise of the sun
wel phunny, wij krijgen nu ineens de examens van klas 4 vmbo als eindtoets (ik doe havo 3), en allle antwoorden staan op i-net, hahahaha dik 3l33t
mja, dus dat worden goede eindtoetsen voor mij, en ik zeg lekker niks tegen me klasgenootjes dan lijktet net datik heel goed ben
woet!!!
May-30-2002 18:14
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
jaja morgen is het zover, dan worden de normeringen bekend en een boel scholen geven de uitslagen dan ook door
Registered: Oct 2000
ik hoor donderdag de uitslag als het goed is
Jun-11-2002 19:01
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Ik hoor morgen uitslag al...als gezakt ben komen ze tussen 3 en 5 aan de deur... khebbet er niet egt op....of net gzakt of een her denkik..kga morgenmiddag in de tuin zitten, want aksk binnen zit en de bel gaat work compleet gek
Jun-11-2002 19:06
Siesta
In praise of the sun
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Ik hoor morgen uitslag al...als gezakt ben komen ze tussen 3 en 5 aan de deur... khebbet er niet egt op....of net gzakt of een her denkik..kga morgenmiddag in de tuin zitten, want aksk binnen zit en de bel gaat work compleet gek
\
damn dat lijkt me echt fuckin kut, die 2 uurtjes zullen flink zuigen
iig suc6
Jun-11-2002 19:15
Blik
The Almighty Blik
ja ik krijg de uitslag ook donderdag, terwijl die mensen van school de uitslag al woensdag weten, snap niet helemaal waarom ze een dag wachten...
bij ons bellen ze trouwens op, ook tussen 3 en 5, ze doen de gezakten altijd als eerst en daarna pas de geslaagden, maar ik ben wel geslaagd
Ik krijg vandaag de uitslag, tussen 16.30 uur en 18.30 uur kan ik gebeld worden. Hier bellen ze trouwens alleen de mensen die NIET geslaagd zijn dus als je niet gebeld wordt ben je geslaagd, dat laten ze van school zelf niet weten (beetje vreemd vind ik eigenlijk). Ik denk dat ik wel geslaagd ben maar het zal toch wel even spannend worden vanmiddag want ik ben er nog niet helemaal zeker in.
WTB.
Jun-12-2002 09:18
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Bij mij is het ook zo als je gebeld wordt het fout zit, das wel klote dus . Maaja tussen 2 en half 4 mag er ff niemand bellen.....ik weet het dus hier denkik als een van de eerste ......nog een half uur, dan kunnen ze al bellen
YES BABY, de vergadering op school was eerder klaar dus hebben ze iedereen gebeld en ik ben: GESLAAGD!
Ik had het verwacht maar het is toch wel lekker dat het dan ook uitkomt.