Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
ja tycker alla kan hänga på till Arvika över midsommar
mys hehehee
___________________
Tom Cloud - Told You So
Mar-24-2003 19:29
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Linköping, Sweden
quote:
Originally posted by pelle
wobert: är inte midsommar på en helg??
hehe syftade inte på ditt inlägg om midsommar..
___________________
Mar-26-2003 12:40
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
vet inte om midsommar är en god ide, vet iofs inte om andra firar som jag eller om jag e specialfall men i min familj e det nästan en lika stor familjetradition som jul...släkten samlas, äter middag osv osv...
fast de e klart, kanske bara e vi som firar så?
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Apr-08-2003 08:55
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Jag tror att när vi har 100 aktiva medlemmar här så kan vi börja tänka på seriösa grejer...men inte ens det är mycket för en fest...även om alla aktiva kommer....då måste man ta med sig polare och då blir det mer fest än TA-fest.... det finns andra lösningar som jag har tänkt på men det kräver fortfarande fler medlemmar....än så länge får vi nog hålla oss till att chilla tillsammans i parker och träffas på fester, knyta lite kontakter helt enkelt
___________________
Apr-09-2003 13:00
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
sant det du säger kenny...jag tror också att ju mer vi lär känna varandra å ju tajtare vi blir på forumet desto mer aktivt folk kommer tillkomma i gemenskapen
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
May-17-2003 10:03
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
Tja jag kommer in lite sent här och har inte orkat läsa igenom alla 13 sidor men är något bestämmt?
jag och några vänner har tidigare hyrt en lokal vid tumba station som vi lätt kan fixa igen. (side note: lokalen är nära pendelstationen och därför lätt att hitta till) den rymmer typ 200 pers och har ett godkänt stort dansgolv och många sittplatser med toaletter osv blablabla.. jag har en poolare med utrustning oxo.
om det är något jag kan hjälpa till med så gärna för mig. jag älskar att arrangera fester och sånt
___________________
http://www.advantico.se
Jul-18-2003 08:39
teski
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Falun
det skulle vara en mysig idé att träffa lite folk här..
Dock är jag ju ny... och aja..
men det dröjer väl inte länge innan man beblandat sig här..
eller hur?
För ni är väl inte lika elaka mot n00b's som de andra är på andra liknande forum? *undrar*