het ziet ernaar uit dat VDE met een vijfmansverdediging wilt starten morgen, en dat nu ze net kunnen bouwen aan meer automatismen in een 4-4-2. Ik weet niet of dit echt wel een goede keuze is gezien vorige experimenten bij VDE nooit goed zijn afgelopen
Momenteel is de vrouw van Stijnen dan ook nog aan het bevallen. Ik hoop dat hij er morgen gewoon terug bij is en kan starten. Hij heeft bij mij nog steeds de voorkeur op Silvio - de keeper die meer flaters maakt dan hij matchen speelt - Proto
Originally posted by Jasperovitsj
Gelukkig flatert Stijn 'Zwarte Band' Stijnen nooit!
Enfin, zolang Bailly er maar niet instaat ben ik content
Bailly is nog altijd herstellende van zijn "levensbedreigende" hersenschudding . Gelukkig, want Bailly is nog niet klaar voor de nationale ploeg. Hij heeft potentieel maar kan zich best eerst eens bewijzen op een hoger niveau, in het buitenland, in Europese matchen ... Maar goed, als Steppe zich kan doorzetten bij Heerenveen zal Bailly toch nooit de nationale nummer één worden en zal uiteindelijk Stijnen ook zijn plaats moeten afstaan.
Stijnen is trouwens idd niet foutloos, maar Proto vind ik op vlak van flaters nog een serieus stuk erger. Veel mensen zijn om te beginnen zijn vele flaters vergeten in zijn La Louviere tijd. Hij kreeg toen veel werk en keepte wel een goed seizoen maar toen al kon je zien dat er nog veel werk aan was mede door zijn regelmatige fouten. Anderlecht haalt hem dan weg en je zou denken dat hij daar een stap vooruit zet op een hoger niveau en dat hij zijn flaters achterwege laat ... maar in zijn eerste match voor rsca op Genk vallen er onmiddellijk twee goals door twee flaters van hem . Vooral in zijn eerste matchen was hij enorm onzeker en heeft hij nog wel regelmatig geflaterd. Toen is hij lange tijd gekwetst geweest om dan vorig jaar in de beker tegen GBA opnieuw te flateren. Hij heeft dan ook nog een vrij slecht imago. Hij is enorm goed in de supps van de tegenstanders tegen zich in het harnas te jagen met dan als gevolg dat hij er zelf onderdoor gaat .
Postieve zaken die mij WEL zijn bijgebleven van hem zijn één wereldredding in de nationale ploeg en zijn enorm sterke match met rsca tegen Betis in de CL (die wel met 0-1 werd verloren).
(valt het op dat ik niet echt pro Proto ben?)
Oct-14-2008 19:45
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gelukkig flatert Stijn 'Zwarte Band' Stijnen nooit!
Enfin, zolang Bailly er maar niet instaat ben ik content
die zwarte band is toch ferm overdreven, bij de scholieren gaan de keepers ook met de benen vooruit op de bal, daar wordt ni over gememd Das gewoon uitvergroten van bewegingen die alle keepers in principe aangeleerd worden. Uitkomen = voeten en knieën naar voor. Niet voor de klucht maar gewoon om zichzelf te beschermen. Nie meer als normaal vind ik Dat neerhalen van Gombani in die bekermatch tegen Cercle was trouwens ook maar een lichte fout
tuurlijk niet, hij wilt daar eigenlijk vol voor de bal gaan, maar hij zit er gewoon grandioos naast (een beeld van de andere kant zou dat wel beter weergeven). Maar dan nog is de manier waarop hij uitkomt er toch een heel stuk over . In die fase heeft hij gewoon de situatie verkeerd ingeschat, en dat is hem nog al wel eens overkomen
goeie match van de duivels, jammer van die late tegengoal. Eigenlijk verdienden ze hier meer dan deze nederlaag
Oct-15-2008 22:02
Config
Elaba!
Registered: May 2006
op basis van de kansen verdienden we gewoon te winnen. Er zit blijkbaar echt wel een enorm potentieel in deze groep. En Vandenborre heeft zowaar een prachtige wedstrijd gespeeld
Spanjaarden speelden wel niet super. Hadden vooral last met omschakeling van verdediging naar het middenveld. Daar leden ze veel balverlies waardoor de Belgen gevaarlijk werden. VDB, Kompany en ook Sonck waren voor mij de uitblinkers. Fellaini werd constant afgefloten. En dan nog een goal onterecht afgekeurd.
Originally posted by djcresto
Fellaini werd constant afgefloten. En dan nog een goal onterecht afgekeurd.
Ongeloofelijk eigenlijk!!! die Spanjaarden gingen in het minste duel tegen de grond (en niet enkel in duels met Fellaini). Meestal was er niets aan de hand, maar toch kregen ze bijna altijd een fout mee. In bepaalde fases heeft België daar toch wel nadeel aan ondervonden doordat hun actie onderbroken wordt ...