|
IK HEB ME DIT WEEKEND DOODGEERGERD
Opgepast iedereen want ik ga nu alles eruit gooien!!!!!
Ik heb me dit weekend echt doodgeergerd aan "DJ's" die op feessie draaiden waar ik was.
Vrijdag had ik een schoolfeest. We waren eerst met de hele klas met school naar Polen geweest, dus we hadden allemaal een shirtje laten maken met Polen erop, dat was wel cool. Maar ff over de muziek: er draaide een kale dikke vent met een arm, die andere zat in het gips. De apparatuur was bagger Er stonden twee draaitafeld die hij niet eens gebruikte, hij draaide liever met CD's Ging ie Parla & Pardoux draaien, sloeg om de seconde de CD-speler over. De muziek was verder ook zaad Heel even mocht een oud-leerling draaien, die gozer wordt echt BEKEND, onthoud deze naam DJ MARKIE O, hij draait ook in de Ministry of Dance, in Rotterdam, hij draaide drie platen en ik ging helemaal uit mn dak, heel goed. Verder nog wel aardig naar mn zin gehad, lekker gezopen.
Maar dan zatuuurdag: Ik had toen een feessie van de korfbalvereniging van een vriend van me. Hij mag ook daar wel es draaien, maar hij heeft totaal geen verstand van muziek, dus ik zeg altijd welke nummertjes hij moet draaien van mijn eigen gemaakte CD'tjes Helaas mocht hij maar een halfuurtje draaien. Toen ging een gozer draaien die teveel van R&B houdt. Hij draait in Hollywood, kan wel goed mixen maar draait alleen maar klote muziek. Ik dus al tien keer een nummer aangevraagd. Eindelijk draait ie Deepack - Drop Out. Staat de pitch veels te laag en dan klinkt het echt voor geen meter
Maar nu het DIEPTEPUNT : Ik had al tien keer DJ Scot Project - Overdrive aangevraagd, maar die wilde die niet draaien omdat ie 9,5 minuten duurde, HAHAHA, sukkel. Maar goed uiteindelijk draait ie em. Goed geluid, dus klonk echt lekker met die harde bas. Keek tie me aan, ik stond helemaal te stampen, deed zijn handen op zn oren, hij vond het dus te hard klinken. Was net het lekker stukje bezig vlak voor die stampende melodie ---> BREEKT IE EM AF EN JA HOOR WAT DENK JE WAT ER VOOR IN DE PLAATS KOMT: ATC- Around The World AAARGGG
Ik die gozer helemaal verrot gescholden.
Verder wel aardig naar mn zin gehad, goedkope drank
Langste thread in mn carriere BTW
Latuurrzzz...
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|