|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
Uhmmm amigu, als dit op mij slaat, reactie: Ik geef hier 1 van de rede waarom ajax een uitzending op internet uitzend
Andere rede is omdat mensen met weinig geld geen Canal+ kunnen betalen.
Omdat in de toekomst Internet een van de belangrijste media gaat worden, nog meer dan het nu al is....
Jij hebt het iets makkelijker kwa kosten mbt je seizoenskaart...tegenwoordig wordt je bij alle grote clubs uitgemolken....
Dus niets grote bek!
Gaat om wat er te bieden is, wat er te bieden valt en hoe rekening gehouden wordt met NIET ALLEEN fanatieke supporters.
En dat is dus heel weinig! want reken maar uit om met de familie elke wedstrijd te gaan......3 of 4 maal 150 euries grote vriendelijke vriend...
Dat heb je met een grote clubs....waar dan helaas veel bobo's op af komen die WEL dat geld hebben..... |
Erm, ik denk toch dat blik, en jij ook als je je aangesproken voelt, die leeftijd heeft bereikt dat ie toch wel zelf naar het voetballen gaat, dat van die families slaat dus weer nergens op; ik had het hier enkel en alleen tegen blik die opmerkte dat ie geen geld had voor een seizoenskaart. Ik heb begrepen van een goeie vriend van me dat een seizoenskaart bij Feyenoord (quote: "een topclub die iedereen uitmelkt") ongeveer 185 € kost.
Omgerekend is dat dus per maand 185/12 = 15 euro + misschien nog 2 x treinkaartje van 10 € kom je op 35 euro uit. Ik zelf neem nooit versnaperingen tijdens wedstrijden. Dus dat is dan ongeveer het bedrag dat je kwijtbent. 35 euro per maand. Nou ik denk dat als jij een btje gevoel hebt voor je club dat dat absoluut geen belemmering is.
Sorry kerel, ik kan je niet helpen, ik ben geen hooligan.
Je zoekt maar mot met een ander
|
ik weet niet of het bekend is dat excelsior geen hooligans heeft?
Sfeer is altijd top, voetbal meestal aardig, beveiliging spreekt je nog gewoon toe en is altijd in voor een geintje. ME staat alleen bij de uitsupporters. Er wordt nog gewoon authentiek bier geschonken (lees: geen lingens), tegen redelijke prijzen. Je zit op hooguit 5 meter van het veld.
Mwah.. Ik ben toch blij dat ik geen SUPPORTER van een topclub ben..
GRTZ!
oja ff on-topic:
blabla ajax kampioen
|
Ik denk van niet 
Gaat tussen Feyenoord en PSV, ajax netjes derde..
Denk dat Feyenoord kampioen wordt. Maar goed, voorlopig is de spanning in de competitie weer helemaal terug (kijk bv naar de middenmoot!)

|
|
Nov-20-2002 12:21
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jappio
Erm, ik denk toch dat blik, en jij ook als je je aangesproken voelt, die leeftijd heeft bereikt dat ie toch wel zelf naar het voetballen gaat, dat van die families slaat dus weer nergens op; ik had het hier enkel en alleen tegen blik die opmerkte dat ie geen geld had voor een seizoenskaart. Ik heb begrepen van een goeie vriend van me dat een seizoenskaart bij Feyenoord (quote: "een topclub die iedereen uitmelkt") ongeveer 185 € kost.
|
Na, aan de zinsbouw te zien, kwam dat op mij neer terwijl ik serieuse argumenten naar voren schuif. vond het dus een tikkeltje vreemd snap je.
Als dat niet op mij slaat dan vind ik het ook best 
Maar zowel, dan was dit mijn reactie..was dus een onder voorbehoud post 
Omgerekend is dat dus per maand 185/12 = 15 euro + misschien nog 2 x treinkaartje van 10 € kom je op 35 euro uit. Ik zelf neem nooit versnaperingen tijdens wedstrijden. Dus dat is dan ongeveer het bedrag dat je kwijtbent. 35 euro per maand. Nou ik denk dat als jij een btje gevoel hebt voor je club dat dat absoluut geen belemmering is.
|
Na, ik denk dat heeeeel veel families hier heel veel moeite mee hebben.
Ikzelf kan zo'n seizoenskaart gewoon betalen, no problem.
Maarja, keuzes maken hoort er bij, tis maar wat je levensprioriteit is.
ik weet niet of het bekend is dat excelsior geen hooligans heeft?
|
Ik zou het niet weten, ik hou me niet bezig met dat soort zaken, dan moet je echt bij Blik zijn 
Ik denk van niet 
Gaat tussen Feyenoord en PSV, ajax netjes derde..
Denk dat Feyenoord kampioen wordt. Maar goed, voorlopig is de spanning in de competitie weer helemaal terug (kijk bv naar de middenmoot!)
|
Netjes hoe krijg jij het uit je strot ....ik dacht dat iedereen Ajax het liefst ziet degraderen 
Nov-20-2002 13:13
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Nov-20-2002 17:17
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Nov-24-2002 11:26
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Nov-24-2002 13:26
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Nov-24-2002 15:38
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 03:59.
Forum Rules: