|
*zucht* jullie begrijpen me verkeerd...
Nexus is gewoon een kindje, en als iemand daar iets van zegt heb ik bijna het idee dat ik een pikkie heb, aangezien er op getrapt wordt. Neemt niet weg dat het juist goed is om commentaar te krijgen. Alleen ben ik wel zo'n tiepje wat terug hakt. t Spijt me
Het zou alleen wel relaxed zijn als daar op de avond zelf wat van werd gezegd. Wij kunnen niet om de vijf minuten controleren hoe het met wcpapier zit. Bezoekers hebben bij ons zelf ook de verantwoordelijkheid om daar om te vragen, of daar voor te zorgen. Maar dat komt misschien ook omdat we dus zo klein zijn begonnen. Dan gebeurt dat ook gewoon, en dan maalt niemand erom. Nu worden we opeens vergeleken met grote feesten, waar je mag verwachten dat alles perfect geregeld is. Dus volgende keer: jullie weten wie het organiseert, als er ergens iets aan schort, kom het zeggen! 
Over mijn vriendje: ja, dat was diegene met die rooie blouse die zo duftig zat te schrobben (wou dat ie dat thuis ook deed )
Cd's zijn zo duur omdat we niet pc-cd's gebruiken, maar audio cd's. Die kosten nog steeds zo'n 3 euro. Daarbij komt het materiaal voor de hoesjes en de labels. We gebruiken altijd foto-kwaliteit, dus niet van dat goedkope papier. Per feest verbruiken we een volle kleurencartridge, verdeeld dus over 60 cd's. En dan heb je het nog niet eens over afschrijfkosten van apparatuur. Sommige cd's doen het op voorhand al niet (voordat we opnemen). Dat zit dus ook bij de kostprijs in. Volgens mij is de exacte kostprijs rond de 7,50. Aangezien 8 euro makkelijker is met teruggeven (als we dus wisselgeld hebben, hihihihi )
Wijzelf willen altijd alle cd's hebben, da's gewoon leuk. Maar wij betalen hetzelfde als de bezoekers. Dus als ik mijn eigen cd wil hebben, betaal ik ook 8 euro. Fair is fair.
Vrienden op de gastenlijst zetten doen wij bijvoorbeeld ook niet. Als ik per se niet wil dat Pietje Puk moet betalen, dan betaal ik voor hem.
Klinkt misschien debiel en niet nodig. Maar alleen dan voorkom je dat dingen op een gegeven moment commercieel worden.
Het entree geld is gebaseerd op quitte spelen bij 300 betalende bezoekers. Aangezien we niet aan vvk doen, is het elke keer maar afwachten of we dat halen, vooral aangezien we zo klein zijn begonnen. Ik denk dat we er nu zo langzamerhand wel van uit kunnen gaan dat we die 300 bezoekers wel kunnen halen. Wat we doen als we winst halen? Oppotten en daar bv een gratis buitenfeestje voor geven! (want ook daar zitten kosten aan!)
Enne, als de cd niet goed is, echt gewoon terug sturen! Datdoe je toch ook bij een winkel? Het kan inderdaad zijn dat je cdspelerovergevoelig is, dus uitproberen op een andere speler is nooit verkeerd. Het zal niet zo zijn dat alle cd's het niet doen, aangezien wij met de onze geen problemen hebben. Het kan zijn dat jij toevallig net een verkeerd exemplaar hebt.
Enne, zie mijn commentaar ook vooral als uitleg, niet als commentaar. Want dat was niet de bedoeling. Vond het juist relaxed dat jullie er allemaal waren, en zag ook wel dat jullie het naar je zin hadden!
dikke zoen voor allemaal 
|