Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
auteursrechten voor de BUMA/STEMRA

Old Post Oct-08-2002 19:45 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

en die plees.. tsja het viel me zo op, kben dr 2x geweest en 2x was in alle plees het pleepapier op en heb ik dus ff nieuwe opgehaald en HOOGSTPERSOONLIJK ook een plee zitten schoonmaken!! tis wel commentaar, maar verder til ik daar ABSOLUUT niet zwaar aan. mocht dat zo overgekomen zijn: als slechte plees het enige commentaar op een feest is dan doe je het goed!

Moest je schijten dan of ga je altijd zitten als je moet zeiken? lol

Volgens mij kom ik nie eens op de gedachte om te gaan schijten haha en dan al helemaal niet 2 x op een avond

LOL

Old Post Oct-08-2002 19:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

e!keltje

euh, ik zeg maar zo: WAT ZEG JE NOU!?

maar ik ga geen plee cleanen als ik ook kan staan duss....

Hard = goed

Old Post Oct-08-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

whaha, ik sotnd erbij toen kolkie een wc-deur opende, ff rin keek ent oen snel liep naar de dameswc op zoek naar wc-papier

en kolkie, zoveel heb ik niet gehad, heb maar 2 donateurs gehad (waarvoor dank)

Old Post Oct-08-2002 20:02 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

*zucht* jullie begrijpen me verkeerd...
Nexus is gewoon een kindje, en als iemand daar iets van zegt heb ik bijna het idee dat ik een pikkie heb, aangezien er op getrapt wordt. Neemt niet weg dat het juist goed is om commentaar te krijgen. Alleen ben ik wel zo'n tiepje wat terug hakt. t Spijt me
Het zou alleen wel relaxed zijn als daar op de avond zelf wat van werd gezegd. Wij kunnen niet om de vijf minuten controleren hoe het met wcpapier zit. Bezoekers hebben bij ons zelf ook de verantwoordelijkheid om daar om te vragen, of daar voor te zorgen. Maar dat komt misschien ook omdat we dus zo klein zijn begonnen. Dan gebeurt dat ook gewoon, en dan maalt niemand erom. Nu worden we opeens vergeleken met grote feesten, waar je mag verwachten dat alles perfect geregeld is. Dus volgende keer: jullie weten wie het organiseert, als er ergens iets aan schort, kom het zeggen!

Over mijn vriendje: ja, dat was diegene met die rooie blouse die zo duftig zat te schrobben (wou dat ie dat thuis ook deed )

Cd's zijn zo duur omdat we niet pc-cd's gebruiken, maar audio cd's. Die kosten nog steeds zo'n 3 euro. Daarbij komt het materiaal voor de hoesjes en de labels. We gebruiken altijd foto-kwaliteit, dus niet van dat goedkope papier. Per feest verbruiken we een volle kleurencartridge, verdeeld dus over 60 cd's. En dan heb je het nog niet eens over afschrijfkosten van apparatuur. Sommige cd's doen het op voorhand al niet (voordat we opnemen). Dat zit dus ook bij de kostprijs in. Volgens mij is de exacte kostprijs rond de 7,50. Aangezien 8 euro makkelijker is met teruggeven (als we dus wisselgeld hebben, hihihihi )
Wijzelf willen altijd alle cd's hebben, da's gewoon leuk. Maar wij betalen hetzelfde als de bezoekers. Dus als ik mijn eigen cd wil hebben, betaal ik ook 8 euro. Fair is fair.

Vrienden op de gastenlijst zetten doen wij bijvoorbeeld ook niet. Als ik per se niet wil dat Pietje Puk moet betalen, dan betaal ik voor hem.
Klinkt misschien debiel en niet nodig. Maar alleen dan voorkom je dat dingen op een gegeven moment commercieel worden.

Het entree geld is gebaseerd op quitte spelen bij 300 betalende bezoekers. Aangezien we niet aan vvk doen, is het elke keer maar afwachten of we dat halen, vooral aangezien we zo klein zijn begonnen. Ik denk dat we er nu zo langzamerhand wel van uit kunnen gaan dat we die 300 bezoekers wel kunnen halen. Wat we doen als we winst halen? Oppotten en daar bv een gratis buitenfeestje voor geven! (want ook daar zitten kosten aan!)

Enne, als de cd niet goed is, echt gewoon terug sturen! Datdoe je toch ook bij een winkel? Het kan inderdaad zijn dat je cdspelerovergevoelig is, dus uitproberen op een andere speler is nooit verkeerd. Het zal niet zo zijn dat alle cd's het niet doen, aangezien wij met de onze geen problemen hebben. Het kan zijn dat jij toevallig net een verkeerd exemplaar hebt.

Enne, zie mijn commentaar ook vooral als uitleg, niet als commentaar. Want dat was niet de bedoeling. Vond het juist relaxed dat jullie er allemaal waren, en zag ook wel dat jullie het naar je zin hadden!

dikke zoen voor allemaal

Old Post Oct-08-2002 21:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leander
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
cdspelerovergevoelig

Mooi scrabble-woord!

tralalalala, wat een zinloze post...

Old Post Oct-08-2002 21:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Leander Click here to Send Leander a Private Message Visit Leander's homepage! Add Leander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Enne, zie mijn commentaar ook vooral als uitleg, niet als commentaar. Want dat was niet de bedoeling. Vond het juist relaxed dat jullie er allemaal waren, en zag ook wel dat jullie het naar je zin hadden!

dikke zoen voor allemaal

Precies! Een topfeest was het zeker! En dan kan ik me idd niet zo druk maken om die wc's; vond het qua organisatie zeker een 9 en daar is geen punt van gelogen

Ik heb trouwens wel die snoepjespot gezien bij de wc nog ff vette lachkick gehad met snuggle daarzo whehe

"he vergeet je niet iets" --> superlol was dat

btje wause gasten voor de gek houden whehe

Old Post Oct-08-2002 21:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

oho, stelletj gemenerds kun je wel! zoek iemand van je eigen niveau.. o sorry, WAS dat jullie eigen niveau? Dan heb ik natuurlijk niets gezegd

Old Post Oct-08-2002 21:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

foto's staan online op PF!

top Frans

eigenlijk moet ik al in bed liggen, morgenvroeg een presentatie, maar toch ff pics kijken

http://dance.student.utwente.nl/~pa...le;PARTYID=3547

Old Post Oct-09-2002 00:05 
Opti
tranceaddict in jail

Whaaaaaa

Last edited by Opti on Oct-09-2002 at 00:18

Old Post Oct-09-2002 00:08 
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik sta er ook op!!!

Old Post Oct-09-2002 01:57 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

nou volgens mij staan nu ook alle naampjes er goed onder alleen weet ik niet of party hardy van PF ook party hardy van TA is %)

en de DJ's moeten nog ff gechecked worden want dat heb ik niet onthouden! volgende keer maak ik een foto van de line-up dan kan ik aan de tijd van de foto zien welke dj het moet zijn

Ga eens dood!

Old Post Oct-09-2002 09:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThe electro track to identify. HELP!!! [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerpetuous Dreamer - "Dust.Wav" (Armin van Buuren's Rising Star Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:34.

Forum Rules: