Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Komt er nog een meeting? Lijkt me wel leuk namelijk. Rond enen ofso in de main ergens? Spui je ideeen maar
___________________
Dec-19-2002 15:20
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ja idd, ik wil ook wel ff meeten. Ik ben tot 00:15 bij Rino Cerrone te vinden, waarschijnlijk ook met Thesaus en Optimus (&New Wave).
Kennen we daarna dan niet meeten dan bij Tiesto ja?
Dus 00:15 bij Thijs, zullen we achteraan in de main afspreken? Het wordt bij Tiesto zo TERINGdruk vooraan.
Ik heb 3 opties op de map gezet:
-onderste stip: net buiten de main waar het iets rustiger is
-middelste stip: achteraan in de main
-bovenste stip: in het midden in de main
Mij lijkt dus het best: 00:15 (..dus onder Tiesto..) linksachteraan in de main (de middelste stip)!!!!!! Rechts is namelijk de uitgang. Plus het is niet zo heel ver van de technozaal, waar ook wel veel lui zullen zijn.
Tis maar een idee..
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Last edited by SnuggLe on Dec-19-2002 at 15:29
Dec-19-2002 15:23
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
I'll be there
___________________
Dec-19-2002 15:26
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
kwartover middernacht, linksonder... ik zal er zijn en heb er nu al zin aan: AT YOUR SERVICE .o>
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Dec-19-2002 15:29
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Ik ben er ook wel, vrienden van me willen toch heel graag naar tiesto, dan ga ik wel ff mee tot dan!