Heeft dj-spare nog een tracklist?
Ben daar wel benieuwd naar
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Dec-15-2002 09:43
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by magrec
Heeft dj-spare nog een tracklist?
Ben daar wel benieuwd naar
ach het stond in een paar posts terug, maja ik had um ook ff nodig dus ik post hem hier ff
1. Seraque - Wandering Star (John '00' Fleming Remix)
2. Armin van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Original Mix)
3. Warrior - If You Want Me (Original Mix)
4. Viframa - Cristalle (Katana Meets Precision Remix)
5. Eon - Pocket Damage (Original Mix)
6. Pulser - Cloudwalking (Beat Pusher Remix)
7. DJ Tiesto vs Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi Remix)
8. Armin van Buuren - Sunburn (Original Mix)
9. Signum - First Strike (Original Mix)
___________________
I hate the global warming hoax
Dec-15-2002 13:18
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by TimeportE
btw thesaus wat voor mixer heb je.. wel funky effecten bij het uitmixen van silver screen!
Kep een Behringer DX 500, dezelfde als van Blighty. Wat je hoorde was een flanger en hoe graag ik ook zou willen- hij zit niet op mijn mixer, ik gebruik gewoon een truucje daarvoor.
Dr zitten trouwens volop fouten in mn setje maar vergeet niet: eerst was het wel de bedoeling om de competitie on-line te houden. Als je je mix vaak genoeg overdoet kan iedereen een perfecte mix maken dus heb ik ze er juist ingelaten .
Originally posted by Little Theseus
Kep een Behringer DX 500, dezelfde als van Blighty. Wat je hoorde was een flanger en hoe graag ik ook zou willen- hij zit niet op mijn mixer, ik gebruik gewoon een truucje daarvoor.
ohh, je hebt dus wel echt een effect gebruikt (ik heb je set niet gehoord ofzo hoor)
ik dacht dat timeporte gewoon iets hoorde wat in de plaat zat en het aanzag voor een effectje
heb je die apart gekocht dan als die niet op je mengpaneel zit?
___________________
The Hague is the plague!
Dec-15-2002 14:49
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
Location: holland
ik denk dat ie t trucje heeft gebruikt van 2 platen identiek tegelijk afspelen.. als je dan een klein beetje de pitch veranderd krijg je zo een flanger effectje
Originally posted by mantisnl
ik denk dat ie t trucje heeft gebruikt van 2 platen identiek tegelijk afspelen.. als je dan een klein beetje de pitch veranderd krijg je zo een flanger effectje
Hij snapt t!!!
Op die manier kun je echt hele wazige effecten geven aan een plaat!
Alhoewel ik bij het mixen van die plaat gewoon meerdere flangers gebruikte vanaf m'n pc. Das een luxe die je hebt als je vinyl vs. mp3 mixt.